کد خبر 1061147
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
کولبران

جزئیات تامین اعتبار و شیوه پرداخت کارت هدیه یک‌میلیون‌تومانی به کوله‌بران استان‌های آذربایجان‌غربی، کردستان و کرمانشاه تشریح شد.

به گزارش مشرق، پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ۲۲ فروردین‌ماه جاری از پرداخت کارت هدیه یک میلیون تومانی به همه کوله‌بران آذربایجان‌غربی، کردستان و کرمانشاه، که این روزها به‌دلیل بحران کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شده‌اند، خبر داد. جزئیات تامین اعتبار و شیوه پرداخت این کارت هدیه‌ها را از مسئولان کشوری پیگیری کرده که در ادامه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد:

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی غرب کشور از ارائه کارت‌ هدیه یک میلیون تومانی به کوله‌بران استان‌های کرمانشاه و کردستان خبر داد و اظهار داشت: کل اعتبار این کارت‌ها توسط بنیاد تأمین مالی و ساز و کار پرداخت توسط استانداران انجام می‌شود.

ببینید:

فیلم/ ایفای بی‌نظیر نقش یک‌ کولبر در «عصر جدید»

یحیی شیخ افزود: استانداران استان‌های کرمانشاه و کردستان تعداد کوله‌بران برای بهره‌مندی از این خدمات را به دفتر رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اعلام کرده‌اند.

استاندار کردستان نیز در این رابطه از حمایت و پرداخت کارت هدیه یک میلیون تومانی به افراد فاقد شغل و کوله‌بران استان توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این کارت‌ها به ۹۶۰ کوله‌بر کردستانی که به‌ویژه در بازارچه سیران‌بند بانه کار تخلیه بار را انجام می‌دادند، داده می‌شود.

بهمن مرادنیا افزود: در مجموع ۹۶۰ میلیون تومان کارت هدیه برای کوله‌بران کردستانی تهیه و از اواسط هفته جاری میان آنان توزیع می‌گردد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • همشهری کوله بر FR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    0 0
    ضمن احترام به شغل این عزیزان که ازروی ناچاری انجام میدهند: اولا این کمک درواقع کمک به قاچاق کالا به کشورااست وخلاف اندرخلاف . ثانیا این عزیزان کوله برازهرکالایی را که وارد میکنندبیش ازیک میلیون سودمی برن واین کمک برایشان پشیزی هم ارزش ندارد.
  • FR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    0 0
    کمک به قاچاق کالا به کشور کمک به آسیب زدن به تولیدداخل درسال جهش تولید کمک به افرادی که درآوردن یک دستگاه بیش ازیک میلیون درآمددارندوبرایشان این کارت هدیه هیچ ارزش اقتصادی ندارد.
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    0 0
    خوبه واقعا نیاز مندند. بیشتر هم بدین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس