کد خبر 1061016
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
AFC ورزشگاه آزادی را میزبان بازی‌های خانگی استقلال اعلام کرد+ عکس

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس این روزها بازیچه دست کنفدراسیون فوتبال آسیا شده‌اند.

به گزارش مشرق، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) مدت زیادی است که با انتشار نظرسنجی‌های مختلف، هواداران تیم‌ها را به این سایت می‌کشاند تا به بازیکن یا تیم مورد علاقه خود رای دهند.

نکته جالب اینجاست که در بیشتر این نظرسنجی‌ها حداقل نام یک تیم یا بازیکن ایرانی به چشم می‌خورد. به نظر می‌رسد AFC متوجه شده که هواداران ایرانی خصوصا تیم‌های استقلال و پرسپولیس، تعصب زیادی روی تیم و بازیکنان خود دارند و برای رای دادن به این سایت هجوم می‌برند.

ارگان رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا هر بار سعی می‌کند با انتشار نظرسنجی‌هایی که حداقل یک گزینه آن ایرانی است، مخاطب خود را افزایش دهند و تعداد زیادی از مردم را به این سایت بکشانند. از جدیدترین نظرسنجی‌های AFC هم می‌شود به مسائل مختلفی اشاره کرد:

-انتخاب اسطوره فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا از بین سیدجلال حسینی و فرهاد مجیدی

بیشتر بخوانید:

عکس/شوخی AFC با چهره بازیکنان ایرانی بعد از کرونا

-انتخاب باشگاهی از بین ۴ تیم ایرانی که موفق به رسیدن به فینال لیگ قهرمانان نشده است

-انتخاب بهترین بازیکن آسیایی تاریخ جام‌های جهانی که نام علیرضا بیرانوند تنها با ۳ بازی در این تورنمنت دیده می‌شد.

در جدیدترین نظرسنجی هم AFC تصمیم گرفته زیباترین گل از راه دور تاریخ لیگ قهرمانان آسیا را انتخاب کند که باز هم نام یک استقلالی و پرسپولیسی یعنی آندرانیک تیموریان و مهدی ترابی در آن دیده می‌شود. تیموریان و ترابی مجموعا صددرصد آرا را از آن خود کرده‌اند و سایر گزینه‌ها روی هم رفته، صفر درصد رای دارند! 

به نظر می‌رسد تیم‌ها و هواداران ایرانی این روز‌ها به بازیچه کنفدراسیون فوتبال آسیا تبدیل شده‌اند. نکته مهم‌تر اینکه AFC هر بار با گذاشتن چنین نظر‌سنجی‌هایی باعث تنش بین هواداران دو تیم در فضای مجازی می‌شود. از سوی دیگر، مشخص نیست که این بازی تا چه زمانی ادامه دارد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس