کد خبر 1060941
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
تبانی

معاون یکی از باشگاه های پرطرفدار در فوتبال ایران دستمزد ماهیانه نزدیک به 30 میلیون تومانی دریافت می کند که این موضوع جای بررسی و تامل دارد.

به گزارش مشرق، مدت ها است باشگاه های فوتبال کشور دچار مشکلات مالی عدیده هستند و حتی با وجود اینکه طی سالهای اخیر اسپانسرهای مختلف وارد این عرصه شده اند اما باز هم شاهد هستیم که نه تنها مشکلات مالی کمتر نشده بلکه با مدیریت اشتباه و تصمیمات غلط، زمینه بحران اقتصادی در فوتبال کشورمان فراهم شده است.

یکی از اتفاقات عجیب در ادامه همین تصمیمات غلط، دستمزدهای چند ده میلیونی در یکی از 2 باشگاه پرطرفدار کشور است. معاون باشگاه پرطرفدار فوتبالی، طی مدت حضورش در این باشگاه ماهیانه مبلغ 27 میلیون تومان حقوق دریافت کرده است. البته، این رقم  سوای پاداش یا پرداخت های جانبی و احتمالی دیگر است. 

بیشتر بخوانید:

بدهی ۳۰ میلیاردی و جیب خالی فدراسیون فوتبال

این اتفاق در شرایطی رخ داده که مشخص نیست اگر وی چنین رقمی دریافت می کند، مدیران بالادستی وی چه میزان از این باشگاه حقوق گرفته اند.

باید از مدیرانی که این افراد را به عنوان معاون به فوتبال کشور معرفی کرده اند پرسید که با چه متر و معیاری چنین اعداد نجومی را به عنوان حقوق ماهیانه پرداخت می کنند. کارکرد و آورده این معاون برای باشگاه چه بوده که مستحق دریافت چنین دستمزدی شده است.

البته، ابهامات مالی این باشگاه در دوران مدیریتی اخیر، صرفا مربوط به چنین پرداخت های غیرمتعارفی نمی شود که بدان خواهیم پرداخت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس