علیرضا زالی

فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران گفت: نتایج هرگونه مداخله در بحث مدیریت شهری با گذشت زمان حاصل می‌شود؛ و نتیجه اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند، ۹ تا ۱۴ روز بعد نمایان می‌شود.

به گزارش مشرق، ، علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران درباره  اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، اظهار کرد: نتایج هرگونه مداخله در بحث مدیریت شهری با گذشت زمان حاصل می‌شود؛ چراکه این بیماری از دوره نهفتگی برخوردار است و نتیجه اجرای این طرح ۹ تا ۱۴ روز بعد در آمار پذیرش بیمارستان‌ها نمود پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید:


  وی ادامه داد: از روزهای آغازین بحران ۱۴۹ بیمارستان در تهران در تناسب با تخصص، تیم متخصص مستقر و نوع ارتباط بیمارستان با دانشگاه‌های علوم پزشکی پذیرای بیماران کرونایی بودند.
 
زالی تصریح کرد: امروز ۲۵۶ بیمار جدید در بخش‌های عادی و ۶۵ بیمار جدید در بخش‌های ویژه بیمارستانی بستری شدند که این آمار نسبت به روزهای گذشته تفاوت چشمگیری نداشته است.
 
فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران، از مردم درخواست می‌کنم در منزل ماندن را به عنوان راهبرد اساسی مدنظر داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    0 0
    زالی غیراز قرنطینه ایا حرف دیگری زده است؟
  • علی IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    0 0
    خیلی جاله مساجد با22صدم درصد احتمال آلودگی باید بسته باشن و سایر جاها با احتمالات بالا باز.واقعا اگر دولت لائیک هم داشتیم اینجور برخورد نمی شد. نتیجه تعلل دولت در قرنطینه نیم بندش، اینه که حدود دو ماهه قرنطینه خانگی هستم .اما خیلی ها به لطف بی‌خیالی دولت به سفرهاشون رفتن و به ...ما می‌خندن.معلوم هم نیس این داستان کی تموم میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس