کد خبر 1060840
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷
شکیری

ژردان شقیری، ستاره سوئیسی لیورپول از علاقه اش به رونالدوی برزیلی پرده برداشت.

به گزارش مشرق، رونالدوی برزیلی علیرغم مصدومیت های فراوان افتخارت زیادی در دوران ورزشی اش کسب کرده و بازیکنان بسیار محبوبی در بین کودکان و نوجوانان آن نسل محسوب می شد. رونالدو پیش از درخشش و دبل در فینال جام جهانی 2002 مقابل آلمانی، موهایش را به شکل عجیبی اصلاح کرد و ژردان شکیری اعتراف کرد او نیز در آن سن کاری مشابه ستاره شماره 9 ترکیب تیم ملی برزیل انجام داده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش جالب کلوپ به حواشی کرونا

ژردان شکیری گفت: "من رونالدو را دوست داشتم، سبک و نحوه بازی او بسیار شگفت انگیز بود. رونالدو اسطوره بزرگ من بود. در سال 2002 و وقتی رونالدو جلو موهایش را به شکل مثلثی اصلاح کرد، من نیز این کار را کردم. وقتی من با این مدل مو به مدرسه رفتم همه شوکه شدند. اما من رونالدو را دوست داشتم و هنوز هم به او علاقه دارم.

رونالدو الگوی بزرگ من است. کاش می توانستم روزی با او ملاقات کنم. من واقعا از رونالدو کپی نمی کردم، زیرا هر بازیکن متفاوت بوده و تخصص و استعدادهای مختلفی دارد. اما او در همان مقطع قهرمان بزرگ من بود. وقتی او در ترکیب تیم ملی برزیل در فینال جام جهانی 1998 مقابل فرانسه مغلوب شد، من در خانه گریه می کردم. رونالدو اسطوره بزرگ من بود."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس