کد خبر 1060626
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
حسن روشن

حسن روشن بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال تاکید کرد که در مصاحبه‌هایی که در چند روز گذشته انجام داده، هرگز اسمی از همایون بهزادی نیاورده است.

به گزارش مشرق، حسن روشن در ارتباط با حاشیه‌های چند روز اخیر و مصاحبه‌هایی که در مورد حضور برخی از بازیکنان پیشین پرسپولیس در ساواک به نقل از وی منتشر شد، گفت: من به هیچ عنوان از بازیکنی اسم نیاوردم، در این چند روز هم خیلی‌ها در این زمینه صحبت کردند ولی من اگر حرفی بزنم پایش می‌ایستم. اتفاقا برخی مصاحبه‌ها را برای من فرستادند که درست بود و من اسمی از شخصی نیاورده بودم ولی بعضی از مصاحبه‌هایم که منتشر شد طور دیگری بود.

بیشتر بخوانید:

نمی‌توانید همایون بهزادی را زیر سوال ببرید/ آنچه خسروانی ساخت مایه افتخار ایران است

وی ادامه داد: همایون بهزادی دوست و استاد من بود و ما رابطه بسیار خوبی با هم داشتیم. من، همایون‌خان، آقای کلانی، مرحوم کاشانی و ... خیلی مواقع با هم بودیم و من در مصاحبه‌هایم هرگز اسمی از مرحوم بهزادی نیاوردم. فقط این را گفتم که تنها شغل اکثر بازیکنان استقلال همان فوتبال بازی کردن بود ولی بیشتر پرسپولیسی‌ها سر کار می‌رفتند. من فقط از علی عبده اسم بردم و اسم شخص دیگری را نیاوردم.

روشن تصریح کرد: چند هفته قبل از اینکه همایون بهزادی فوت کند، به عنوان تنها استقلالی به مراسم تولد ایشان دعوت شدم. ما ارتباطی بسیار خوب با هم داشتیم و باز هم می‌گویم که ایشان استاد من بود. من اهل شکایت نیستم ولی برای آنهایی که حرف‌های مرا طور دیگری منتشر کردند، متاسفم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس