معاون فرمانده کل ارتش با تاکید بر هرنوع پشتیبانی از ارتش‌های کشورهای اسلامی گفت: امیدواریم کشورهای اسلامی بر این مرتبه از کمال برسند که خودشان با همکاری هم، امنیت منطقه را ایجاد کنند.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از فارس، امیر محمدحسین دادرس معاون هماهنگ کننده ارتش ،‌ در خصوص تقویت و آموزش ارتش‌های کشورهای مسلمان توسط ارتش ایران با توجه به تحولات جهانی نیز تاکید کرد: ارتش آمادگی و توانایی کامل دارد با سیاست گزاری فرمانده معظم کل قوا هر نوع اقدامی را در این خصوص انجام دهد.

دادرس تصریح کرد: بارها به ارتش‌های کشورهای اسلامی اعلام کرده‌ایم هر نوع پشتیبانی را از آنها خواهیم داشت و امیدواریم کشورهای اسلامی بر این مرتبه از کمال برسند که خودشان با همکاری هم در منطقه ایجاد امنیت کنند.

 کسی جرات نزدیکی به مرزهای ایران را ندارد

معاون هماهنگ کننده ارتش همچنین با اشاره به اظهارات اخیر فرماندهان ارتش آمریکا مبنی بر تجهیز و تقویت خود متناسب با توان دریایی ایران برای حضور در آبهای خلیج فارس، گفت: نیروهای استکباری در حال حاضر هم در منطقه حضور دارند اما آب‌های ایران جزو مرزهای ایران است و هیچکس جرأت نمی‌کند هیچ حضور یا نزدیکی به مرزهای ایران داشته باشد.

دادرس در ادامه تصریح کرد: اینها سال‌هاست به بهانه ایجاد امنیت در آب‌های منطقه حضور دارند و هرچه ما مسلمانان به هم نزدیک شویم میدان و بهانه‌ای باقی نمی‌ماند که دنیای استکبار بخواهد در منطقه مستقر شود و ناامنی ایجاد کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس