تجهیزات پزشکی

اندیشکده کاتو طی گزارشی اذعان کرد که آمریکا تجهیزات پزشکی سایر کشورها را در وضعیت شیوع ویروس کرونا، می‌رباید.

به گزارش مشرق به نقل از اندیشکده کاتو، کریس ادواردز یکی از مدیران اندیشکده کاتو طی گزارشی اعتراف کرد که آمریکا تجهیزات پزشکی سایر کشورها را می‌دزدد.

وی تاکید کرد که آمریکا در پی شیوع ویروس کرونا، تجهیزات پزشکی سایر کشورها را می‌رباید. اندیشکده آمریکایی کاتو این اقدام آمریکا را غیرانسانی خوانده است.

بیشتر بخوانید:

سناتور غربی که از «غرب وحشی» سخن گفت

ویروس کرونا سلاح بیولوژیک آمریکاست

در این گزارش آمده که آمریکا با پیشنهاد مالی بالاتر کالای بهداشتی‌ای را که توسط کشور دیگری سفارش داده شده را تصاحب می‌کند.

این در حالی است که بسیاری از کشورها این کالاهای بهداشتی را شدیدا نیاز دارند و برای رسیدن آن‌ها لحظه‌شماری می‌کنند. همچنین در برخی از موارد، آمریکا مانع اعزام کشتی باری و ارسال محصولات سفارشی به کشورهای دیگر می‌شود.

روز چهارشنبه، آلدن مک لافلین یکی از مسئولان جزیره کیمن از مستعمرات انگلیس درمنطقه کارائیب، از توقیف هشت دستگاه تنفس مصنوعی، ۵۰ هزار ماسک و سایر لوازم پزشکی از یک کشتی که به سوی این جزیره در حال حرکت بود، خبر داد. وی ضمن اعلام این خبر، آمریکا را عامل این اتفاق دانست و این توقیف را بسیار ناامیدکننده خواند.

هفته گذشته هم آلمان و فرانسه پس از آنکه آمریکا میلیون‌ها ماسک کشورهای اروپایی را ضبط کرد، اعتراض شدید خود را ابراز کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    7 6
    1ــ زیبا کلام ماله رو از ظریف بگیر بیا که وضع خیلی خرابه خخخخخ. 2ــ دمت گرم! خخخخ میگم بیاین یه کمپین خرید ماله درست کنیم یکی دیگه هم برای ایشون بخریم، تو این روزهای کرونایی اینقدر یه ماله رو دست بدست کردن بهداشتی نیست!! 3ــ میگم چطوره که هرسال تو اسفند ماه یه بررسی بشه، بهترین و فعال‌ترین ماله کش در اون سال انتخاب و بهش یه مالهٔ طلائی که اسم طرف و تاریخ اهداء روش حک شده جایزه بدن و رسانه ایش کنن. بخدا فکر خوبیه! به این بچه های بسیج دانشجویی و.... بگین خوراک اونهاست!! حسن: مراسم اهدای ماله نقره ای (طلا خیلی گرون در میاد)برگزار کنند. 3ــ حسن آقا منظورم آب طلا بود، ماله طلائی نفر اول، نقره ای نفر دوم، و برنزی نفر سوم! به بقیه هم لوح تقدیر و غیره بدن!!
  • DE ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    3 0
    اندیشکده کاتو: آمریکا تجهیزات پزشکی سایر کشورها را می‌رباید// امریکا اول زمینهای سرخپوستان را ربایید بعد منابع و نفت و ثروت کشورها را ربایید و هنوز میرباید .کتابها و علم و علوم ودانشمندان و نخبگان دنیا را هم می رباید کلا ثروت و سیاست امپریالیسم امریکا بر پاپه ربایش و دزدی وغارت بنا نهاده شده است و ادامه دارد .ماهیت کاپیتالیسم این است. و ماهیت کمونیست هم که بحمدالله رفت در زباله دان تاریخ همونجایی که امریکا تازه داره میره .
  • CH ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    10 2
    به این میگن دولت و سیستم که نمیزاره قند تو دل مردمش اب شه. اینجوری هوای مردمش رو داره دم امریکا گرم
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      3 0
      شما هم به همین روش داری نون زن و بچتو درمیاری دیگه؟ دمت گرم به بچه هاتم دزدی و حروم خوری رو یاد بده اون دنیا تو جهنم دور هم باشین!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس