کد خبر 1060137
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
عکس/ کرونا در ترکیه

وزیر کشور ترکیه با اشاره به اینکه در حال حاضر روزانه ۱۰ میلیون ماسک در این کشور تولید و توزیع می‌شود، ابراز امیدواری کرد که این رقم در آینده‌ای بسیار نزدیک به ۲۰ میلیون و بیشتر از آن نیز برسد.

به گزارش مشرق، سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه طی مصاحبه‌ای با تلویزیون استار ترکیه در خصوص آخرین وضعیت کرونا در این کشور و اقدامات این وزارتخانه طی ماه‌های گذشته اظهار داشت: اکنون 180 منطقه مختلف در ترکیه که شامل 122 هزار و 500 نفر می‌شود در قرنطینه قرار دارد و با احتساب شهروندانی که از خارج آمده‌اند این رقم به 138 هزار نفر میرسد.

سویلو افزود: به طور کلی در شهرهای بزرگ، مردم رعایت قرنطینه خانگی را کرده و حدوداً 85 تا 90 درصد مردم در خانه‌های خود به سر میبرند.

بیشتر بخوانید:

وعده های کدام ستارگان در بحران کرونا عملی شد؟

رایزنی رئیس مجلس ترکیه با لاریجانی برای مهار کرونا

عکس/ کرونا در ترکیه

فیلم/ گزارش شبکه ترکیه‌ای از تبدیل ایران‌مال به بیمارستان

تست کرونای ۲ داور فوتبال در ترکیه مثبت شد

اردوغان: فرودگاه آتاتورک به بیمارستان تبدیل می‌شود

وزیر کشور ترکیه با اشاره به اینکه در حال حاضر روزانه 10 میلیون ماسک در این کشور تولید و توزیع میشود، ابراز امیدواری کرد که این رقم در آیندهای بسیار نزدیک به 20 میلیون و بیشتر از آن نیز برسد.

وی همچنین درخصوص عملیاتهای نیروهای امنیتی این کشور علیه تروریسم عنوان کرد: از ابتدای سال میلادی تاکنون 22 هزار عملیات انجام گرفته است.

وزیر کشور ترکیه همچنین در خصوص عملیات تروریستی گروه پ ک ک علیه برخی شهروندان کرد در جنوب این کشور که منجر به کشته شدن 5 کارگر در منطقه دیاربکر شد گفت: به طور کلی از انتشار تصاویر تروریستها امتناع می‌کنیم اما در این مورد به زودی چهره آنها را به نمایش عمومی خواهیم گذاشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس