کد خبر 1060083
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
نون خ

مهدی فرجی تهیه کننده فصل دوم سریال "نون‌.خ" از پخش قطعی این سریال از روز جمعه خبرداد.

به گزارش مشرق، شب گذشته قرار بود فصل دوم سریال "نون.خ۲" روی آنتن برود و کنداکتور شبکه یک تغییر کرد و فیلم "زندانی ها" را روی آنتن برد. تهیه کننده سریال مشکل عدم پخش را فنی و حفظ کیفیت دانست. البته برخی از رسانه ها و اعتقاد خود کارگردان مسایل دیگری بود که به عوامل برنمی‌گشت.

بیشتر بخوانید:

عذرخواهی کارگردان سریال «نون خ» از مردم +عکس

لحظاتی قبل مهدی فرجی تهیه کننده سریال "نون.خ" با عذرخواهی از مخاطبان و علاقمندان این سریال اعلام کرد که قرار بود بر اساس اعلام شبکه ۱ سریال "نون.خ ۲" از روز چهارشنبه ۲۰ فروردین پخش آن آغاز شود که این امر اتفاق نیفتاد و من از هموطنان عزیز عذرخواهی می‌کنم و قسمت اول  فصل دوم فردا(روز جمعه ۲۲  فروردین) ساعت ۲۲:۱۵  بصورت قطعی پخش می‌شود.

فصل دوم سریال نون خ در ۱۷ قسمت  به تهیه کنندگی مهدی فرجی، کارگردانی سعید آقا خانی و نویسندگی امیر وفایی و با حضور بازیگرانی همچون سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، پاشا جمالی، مجید یاسر، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی،نسرین مرادی، ماشاالله وروائی، سیروس سپهری، کاظم نوربخش، سیدحسین موسوی، حسین مرادی، یوسف کرمی، وریا امینی، افشین ملکی، کیوان شیخ احمدی، رضا رشیدی، پرویز کولیوند، سیروس حسینی فر ، حسن رحمتی، علی اخوان.صهبا شرافتی ،نارین ایوبی ، آتنا مهیاری ،شقایق فتاحی ،مدیا زردویی، شبنم عظیمی ساخته شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شهروند IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    7 2
    بازم مهدی فرجی، این بابا که مشاور پایتخت بود جز قبح زدایی و پرده دری چیزه دیگه ای نداشت و‌کلی آبروی صدا و سیما رو برد.‌ واقعا جای تاسفه کسی که نگاه لیبرالی و ضد ارزشی داره رو گذاشتن تهیه کننده! البته مشکل مال اینا نیست مال مدیر شبکه اول هست که طاهرا اصرار به این نوع رفتارها دارد.ریس صدا و سیما اگه واقعا دنبال کاهش حاشیه هست لطفا یه نیم نگاهی به مدیر شبکه یک داشته باشه
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      1 10
      یک سریال طنز هست که لابلای سریال های خشن و عصبی و جدی و ..گذاشتن ، هدفش هم نشان دادن آداب و رسوم یک استان یا یک قوم به صورت طنز ..حالا شما میخواید رئیس یک شبکه را بخاطر افکار خودت عوض کنی در ضمن در هر شبکه نمی تونید علی فروغی بزارید
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    5 0
    یک نفر صادقانه بیاد دلیل بدقولی رور بگه چرا پاس کاری می کنید ؟
  • IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    1 1
    کلا به مدیران شبکه یک هیچ اعتمادی تیست امکان اینکه نفوذی های دولت روحانی باشند هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس