کد خبر 1060062
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز پنجشنبه گفته فعالیت‌های پادمانی این نهاد بین‌المللی در ایران و سایر نقاط دنیا ادامه دارد.

به گزارش مشرق، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌گوید فعالیت‌های پادمانی این نهاد بین‌المللی در ایران و سایر کشورها، علی‌رغم شیوع بیماری «کووید-۱۹» ادامه دارند.

خبرگزاری ترند در بیانیه‌ای به نقل از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نوشته است: «این سازمان (آژانس بین‌المللی انرژی اتمی) فعالیت‌های پادمانی خود را در ایران و نقاط دیگر ادامه می‌دهد.»

بیشتر بخوانید:

حفظ پرهزینه برجام تا چه زمانی ادامه دارد؟

ترند اشاره‌ای به اینکه این بیانیه از طرف کدام مقام آژانس اتمی صادر نشده نکرده است. 

آژانس، همچنین تأکید کرده دائماً اوضاع مربوط به شیوع ویروس کرونا را رصد می‌کند اما بازرسی‌های این نهاد بین‌المللی «یک لحظه هم قطع نمی‌شد.»

در این بیانیه آمده است: «این فعالیت‌های پادمانی توسط بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام می‌شود که ابزارهای فنی پیشرفته‌ای در اختیار دارند.»

پیش از این «میخائیل اولیانوف»، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین هم از همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تمجید کرد.

«علی اکبر صالحی»، رییس‌سازمان انرژی اتمی گفته آژانس نباید ابزار مکمل برای سرویس‌های جاسوسی کشورها باشد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی خدایی IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    1 0
    از این آزانس به ظاهر بین المللی های جاسوسان قطعن و اساسا باید مراقب و مواظب شد هوشیار باشیم اینها اولا بین المللی نیستند آدم های غربی عبری عربی هستند به نگاه های ساده شان گول نخوریم و حرف های خوبشان کلک نخوریم در واقع با ترفند های ظاهری و خوش لباس میان و جاسوسی میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس