کد خبر 1060050
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
رونالدو

یک نشریه پرتغالی از خروج ستاره یوونتوس از قرنطینه خانگی برای انجام تمرینات پا به توپ در کشورش خبر داد.

به گزارش مشرق، در روزهایی که مسابقات فوتبال جهان به خاطر شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمده و اکثر فوتبالیست‌ها نیز برای حفظ سلامت خود و اعضای خانواده‌شان خانه‌نشین شده‌اند، کریستیانو رونالدو ترجیح داده که آمادگی بدنی‌‌اش را با ادامه دادن تمریناتش در یک زمین چمن حفظ کند.

طبق گزارش نشریه «دنوتیسیاس» پرتغال، ستاره یوونتوس امروز (پنجشنبه) برای انجام یکسری تمرینات پا به توپ به ورزشگاه مادیرا رفته است.

این رسانه تصاویری را هم از کاپیتان تیم ملی پرتغال منتشر کرده که او را در حال انجام تمرینات پا به توپ و شوت‌زنی در کنار چند فرد دیگر نشان می‌دهد.

اخیراً خبرهایی منتشر شده مبنی بر احتمال از سر گرفته شدن تمرینات تیم‌های سری A برای آماده شدن‌شان بابت از سر گرفتن مسابقات لیگ و به نظر می‌رسد که رونالدو هم به همین دلیل تمرینات خود را از انجام حرکات بدنسازی در خانه فراتر برده است.

رونالدو از دقیقاً یک ماه پیش تمرینات یوونتوس را برای عیادت مادر بیمارش ترک کرد و بعد از آن هم به دنبال تعطیلی تمرینات و مسابقات سری A او در زادگاهش باقی ماند. طبق گزارش دنوتیسیاس رونالدو قرار است هفته آینده به تورین برگردد تا تمریناتش را در یوونتوس از سر بگیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس