کد خبر 1060038
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
محمد نصرتی

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز راهکاری جالب برای ادامه مسابقات فوتبال در لیگ یک در نظر دارد.

به گزارش مشرق، محمد نصرتی سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز درخصوص آخرین وضعیت این تیم و همچنین شرایط تمرینی بازیکنان این تیم گفت: ما تمریناتمان را تا اواخر اسفند ماه ادامه دادیم و با توجه به آنکه ویروس کرونا وارد کشور شده بود، ما تمریناتمان را ادامه دادیم و تا ۵ اسفند یک برنامه طراحی کردیم و برای بازیکنانمان فرستادیم اما بعد از آن باتوجه به آنکه بازی‌ها عقب افتاد، بازیکنان ما به لحاظ روانی تحت تاثیر قرار گرفتند و ماهم سعی کردیم یک سری تمرینات را در اختیار خودشان بگذاریم تا بازیکنان سعی کنند از تمرینات و ورزش های متنوع استفاده کنند. در حال حاضر با چند تن از بازیکنانمان در تماس هستم و شرایطشان را از طریق استوری هایی که می‌گذارند و فیلم هایی که می‌فرستند چک می‌کنیم و فعلا شرایط تیممان به این شکل است.

وی در پاسخ به این سئوال که چه شد از گل ریحان رفت و پس از مدت کوتاهی به این تیم بازگشت نیز گفت: یک سری اتفاقات در بحث انتقال تیم بوده است و می‌توان گفت به همان دلیل ما دو هفته حساس با دو تیم بالای جدولی را از دست دادیم و در کنار تیم نبودیم. یک بازی در کرمان با مس که خودم نرفتم و یک بازی هم که نتوانستیم تمرین کنیم که بازی با خوشه طلایی بود.

بیشتر بخوانید:

کرونا ریشه کن نشود دیگر فوتبالی هم نداریم

نصرتی درخصوص لغو یا ادامه مسابقات فوتبال در لیگ یک نیز گفت: در حال حاضر داریم بازیکنان را رصد می‌کنیم و منتظر هستیم تا سازمان لیگ برنامه بدهد تا بتوانیم تمریناتمان را به صورت جدی آغاز کنیم و بهتر است برای بازیکن که تیمی تمرین کنند و به نظرم تمرینات انفرادی یک پنجم تمرینات گروهی هم نمی‌شود. قطعا باید بازی‌ها ادامه پیدا کند چون اگر بازی ها ادامه پیدا نکند در حق یک سری از تیم‌ها اجحاف می‌شود. شاید روی کاغذ مس رفسنجان شرایطش بهتر باشد ولی نمی‌توان گفت به طور قطعی که صعود کرده است.

وی در پاسخ به این سئوال مبنی بر اینکه اگر رئیس فدراسیون فوتبال بود، چه تصمیمی می‌گرفت، گفت: من بازی ها را به طور فشرده بعد از ماه رمضان برگزار می‌کردم به طوری که هر چهار روز یک بازی برگزار شود به دلیل اینکه یک سری از تیم‌های لیگ یک در بحث نورافکن ورزشگاه‌ها مشکل دارند و نمی‌توانند در ماه رمضان میزبانی کنند و فصل جدید را بلافاصله بعد از اتمام این فصل برگزار می‌کردند با این تفاوت که در فصل نقل و انتقالات تیم‌ها بتوانند بازیکنان بیشتری بگیرند. مثلا جای ۱۸ بازیکن ۲۱ بازیکن بزرگسال جذب کنند و از طرفی دیگر در نقل و انتقالات امکان جذب بازیکنان بیشتری به تیم‌ها بدهند و لیگ یک هم به همین شکل باشد و برای اینکه بازی‌های لیگ به بازی‌های ملی نخورند وقفه‌ای برای نیم فصل نباشد و همچنین جام حذفی برگزار نشود.

سرمربی گل ریحان درخصوص اینکه آیا فصل آینده نیز در این تیم می‌ماند یا خیر گفت: برای فصل آینده تا جایی که من میدانم مسئولان گل ریحان تصمیم دارند این تیم را واگذار کنند و صحبت هایی هم با خریدار کرده‌اند. ما نیز در انتظار هستیم که ببینیم با آمدن خریدار جدید یا وجود مالک قدیم شرایط چگونه می‌شود چون هنوز تصمیم قطعی را در این مورد نگرفته اند.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس