مهدی محمد نبی

دبیرکل فدراسیون فوتبال با تأکید براینکه فیفا با ارسال نامه به کنفدراسیون‌ها خواستار ادامه مسابقات لیگ‌ها شده است، گفت: نمی‌شود مسابقات را نیمه‌تمام رها کنیم.

به گزارش مشرق، مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با شبکه ورزش در خصوص احتمال ادامه مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: در جریان هستید که با وجود شوکی که ویروس کرونا به سراسر جهان وارد کرد سازمان لیگ فوتبال ایران یک هفته مسابقات را ادامه داد اما از آنجا که ستاد ملی مبارزه با کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی جمع‌بندی کردند که مسابقات ادامه پیدا نکند دیدارهای لیگ متوقف شد.

وی افزود: مسابقات به جهت حفظ سلامت بازیکنان و همه عوامل برگزاری لیگ‌ها در دنیا به حالت تعلیق درآمد ولی باید در نظر داشته باشیم برنامه‌ریزی سازمان لیگ ایران هم به شکلی که به نهاد بالادستی خود نگاه می‌کند. 

نبی تأکید کرد: فیفا مکاتبه‌ایی را با کنفدراسیون‌های فوتبال انجام داده و خواسته مسابقات ادامه پیدا کند. اگرچه هنوز ابلاغیه‌ای به فدراسیون فوتبال نرسیده است اما قطعاً جمع‌بندی با کنفدراسیون‌های فوتبال خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

خیلی دوست دارند، جام را به پرسپولیس بدهید

دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد:‌ طبیعتاً‌ سازمان لیگ با باشگاه‌ها در ارتباط است و نظرات آنها را نیز جویا خواهد شد ولی از نظر من جمع‌بندی در سه بخش خواهد بود. طبیعتاً اگر از این فضا خارج شویم باید به باشگاه‌ها فرصت تمرین بدهیم تا در 9 هفته آخر هفته لیگ را برگزار کنیم. ضمن آنکه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز یک معضلی شده است.

وی با اشاره به اینکه هنوز ابلاغیه‌ای به فدراسیون نرسیده است، گفت: در گزارشی که سهیل مهدی به من ارائه کرده مدعی شده تاکنون فیفا نامه‌ای به کنفدراسیون ارسال نکرده اما آنها در جریان این موضوع قرار گرفته‌اند. هر شروعی پایانی دارد و نمی‌شود مسابقات را ناتمام گذاشت اما این موضوع در گرو تصمیم ستاد مبارزه با کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ادامه داد: طبیعتاً نظرات مختلف به سازمان لیگ و هیأت رئیسه‌اش ارائه می‌شود و ما امیدوار هستیم هرچه زودتر از این فضا خارج شویم. 

نبی در پاسخ به این سؤال که آیا صحت دارد مسابقات لیگ برتر در کیش یا جم بوشهر برگزار می‌شود، گفت: تا جایی که من در جریان هستم و سازمان لیگ به ما گزارش داده این موضوع شایعه است و اصلاً چنین مسائلی مطرح نیست. طبیعتاً مسابقات لیگ برتر رفت و برگشت است و نمی‌شود که به صورت متمرکز برگزار شود. هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد و تماشاگران دوست دارند از تیم‌های محبوب‌شان در شهر خودشان میزبانی کنند و نباید آنها را از تماشای بازی‌ها در استادیوم‌های شهرشان محروم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس