کد خبر 1059938
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
رضا فتاحی سرپرست سپاهان

سرپرست باشگاه سپاهان به صحبت های افشین پیروانی و بیانیه باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در رابطه با حرف های افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس اینطور حرف هایش را آغاز کرد: باشگاه سپاهان افتخار می کند به عنوان تیمی خارج از پایتخت و توجهاتی که رسانه ها به این تیم دارند، 5 مرتبه قهرمان لیگ برتر شده، که سه سال به صورت متوالی بوده و چهار دوره هم قهرمان رقابت های جام حذفی شده است. ضمن  اینکه ما با 12 مرتبه حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بیشترین حضور را در میان نمایندگان ایران در این تورنمنت مهم آسیا داریم و نائب قهرمانی آسیا هم در بین افتخارات زیادی که در سال های گذشته کسب کرده ایم، دیده می شود.


او ادامه داد: علاوه بر این ها باشگاه سپاهان تنها باشگاه ایرانی به شمار می رود که در رقابت های جام باشگاه های جهان شرکت داشته است؛ مسابقاتی که دوستانمان هنوز منتظرند در این مسابقات حضور پیدا کنند.


فتاحی سپس با گلایه از مسئولان پرسپولیس حرف هایش را از سر گرفت و گفت: حالا در این برهه که سلامت جامعه از همه چیز مهم تر است و تمام مسئولان کشور اعم از کادر محترم درمانی، وزارت بهداشت و فدراسیون پزشکی و سایر مردم جامعه و حتی علاقمندان به فوتبال به صف شده اند تا با یاری خداوند این بیماری از کشور ریشه کن شود، دوستان دست به اقدام های عجیب و انتشار بیانیه های شبانه می زنند و به فکر قهرمانی و ادامه مسابقات و اهدای جام به هر ترتیبی به آنها هستند.


فتاحی ادامه داد: سپاهان تیمی بود که در دور رفت مسابقات و در حضور پرشمار هواداران پرسپولیس توانست پرسپولیس را شکست دهد و حتی در این دوره هم نشان داده که شایسته کسب عنوان قهرمانی است.


سرپرست باشگاه سپاهان سپس با اشاره به لیگ چهاردهم و آخرین قهرمانی این تیم افزود: در فصل چهارم سپاهان با 9 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در رده دوم جدول قرار داشت ولی با یاری خداوند و تلاش بازیکنان توانستیم اختلافی که ایجاد شده بود را جبران کنیم و در نهایت قهرمان مسابقات شدیم ولی در این برهه تاریخی فقط به سلامتی جامعه فکر می کنیم و این جام های فلزی برایمان ارزشی ندارد و در صورتی که دوستان خیلی به گرفتن این جام تمایل دارند، بهتر است سازمان لیگ هم جام را به آنها بدهد و در این مقطع برای سپاهان حتی جان یک نفر هم بیشتر از این جام ها ارزش دارد.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد یا سپاهان؟

رضا فتاحی در ادامه به حرف های منوچهر نیکفر در رابطه با قهرمانی سپاهان در نیم فصل اول اشاره کرد و اضافه کرد: قهرمانی نیم فصل که ایشان کرده اند، بر اساس 15 مسابقه بوده است و جدول آن هم موجود است و چیزی نیست که ما بخواهیم از خودمان حرف بزنیم ولی آن چیزی که مدنظر پرسپولیسی ها قرار دارد، 16 بازی است که یک بازی مربوط به نیم فصل دوم است.


سرپرست سپاهان در انتها به رای بازی لغو شده پرسپولیس و سپاهان اشاره کرد و اینطور حرف هایش را خاتمه داد: ضمن اینکه ما همچنان منتظر حکم کمیته استیناف هستیم تا با درایت اعضای محترم این کمیته و دفاعیه محکم باشگاه سپاهان، حکم صادر شده برای این بازی برگردانده شود و نتیجه این بازی در مستطیل سبز رقم بخورد.

این جدولی است که سپاهانی ها با استناد به آن می گویند قهرمانی نیم فصل به این تیم رسیده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    2 5
    الان با این صحبت ها و قایم شدن تیمتون تو رختکن، معلوم شده که اصلا به فکر جام های فلزی نیستین. فقط جام رو به یه تیم ندن حالا به الهلال عربستان هم بدن شماها مشکلی ندارین
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    3 3
    تقصیر خودتونه. بهترین زمان برای بردن پرسپولیس رو از دست دادید. بی فکری محض به شماها میگن
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    1 4
    معلومه هنوز از تصمیم نسنجیده بازی برگشت با پرسپولیس در عذابید. دم نیروی انتظامی استان اصفهان گرم که نقشه هاتون رو بر ملا کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس