کد خبر 1059905
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
وزارت ورزش

وزارت ورزش اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را تعیین کرده و حالا توقع هواداران این است وقتی تصمیماتی مدیریتی استقلال و پرسپولیس را به چنین بحرانی رسانده، حداقل وزارتخانه مشکلی از مشکلات را حل کند.

به گزارش مشرق، وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به جایی رسیده که به معنای واقعی با بحران روبرو شده اند. تصمیمات غلط برای انتخاب مدیران دو باشگاه، به عقیده کارشناسان، عامل بروز این بحران بوده است. در فصول گذشته هم استقلال و هم پرسپولیس به نسبت درآمد بهتری نسبت به گذشته داشتند و هواداران با پیامک‌ها خود بخش عمده ای از هزینه های باشگاه و حتی بیش از آن را تامین کردند.

بیشتر بخوانید:

واکنش مدیرعامل باشگاه استقلال به استعفایش

به این درآمدها، دلارهای بین المللی را هم اضافه کنید تا متوجه شوید دو باشگاه به ویژه در فصل گذشته چقدر پول درآورده اند. وزارت ورزش به عنوان متولی دو باشگاه مدیران و اعضای هیات مدیره آنها را تعیین کرده اند و حالا توقع هواداران این است وقتی تصمیماتی مدیریتی استقلال و پرسپولیس را به چنین بحرانی رسانده، حداقل وزارتخانه آستین بالا بزند و مشکلی از مشکلات را حل کند. منتهی فعلا وضعیت به قدری خراب است که هر مدیری می آید، پا به فرار می گذارد. همین حالا سرپرست پرسپولیس و مدیرعامل استقلال با کوهی از مشکلات و جیب خالی روبرو هستند. طبیعتا آنها نمی خواهند قربانی این مشکلات باشند. بنابراین دیر یا زود پا به فرار می گذارند!

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس