کد خبر 1059896
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
خوش و بش سرخابی‌ها در پایان

عضو پیشین هیئت مدیره استقلال گفت: با شرایطی که دو باشگاه سرخابی پایتخت با آن دست به گریبان هستند، هر دو تیم در حال غرق شدن هستند و باید از سوی رئیس جمهوری فکری به حال آنها شود.

به گزارش مشرق، حسین فرزامی در مورد انتخاب سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه اظهار داشت: آبی‌پوشان روزهای سختی را سپری کردند حالا قرعه به نام سعادتمند افتاده است اما مطمئناً او هم نمی‌تواند در این برهه موفق شود البته هر کسی به غیر از او هم می‌آمد، توفیقی برایش حاصل نمی‌شد. فتح‌الله‌زاده که سال‌ها در استقلال بود نتوانست موفق شود و او هم خیلی زود از استقلال کنار رفت.

عضو پیشین هیئت مدیره استقلال افزود: مدیرعامل جدید نمی‌تواند با دو ورق کاغذ تیم را بچرخاند. بلیت فروشی و تبلیغات دور زمین، هیچ‌کدام سهمی برای استقلال ندارند؛ بنابراین کار کردن در تیمی که بدهی‌های زیادی دارد بسیار مشکل است.

فرزامی تاکید کرد: به اعتقاد من، رئیس‌جمهور باید فکری به حال استقلال و پرسپولیس کند تا این دو تیم از این مشکلاتی که دارند و در حال غرق شدن هستند، نجات پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

واکنش مدیرعامل باشگاه استقلال به استعفایش

وی در پاسخ به این سوال که آینده تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: به این استقلال خوشبین نیستم، مشکلات مالی کمر این تیم را خواهد شکست و هیچ‌کس به فکر این تیم نیست. باشگاه استقلال چه دست سعادتمند باشد چه دست کسی دیگر، موفق نخواهد شد. اگر اموال این باشگاه را به خود این تیم بدهند شاید مشکلات برطرف شود اما با این اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، نمی‌توان به آینده این تیم امید داشت.

فرزامی تاکید کرد: این باشگاه مال دولت نیست و به مردم تعلق دارد. سال‌هاست که می‌خواهند سرخابی‌ها را واگذار کنند اما این اتفاق رخ نداده است، بنابراین معلوم نیست سعادتمند هم چه زمانی از استقلال کنار برود، زیرا خیلی زود متوجه خواهد شد که با مشکلات زیادی روبرو می‌شود. متأسفانه فوتبال ما اعتبار زیادی ندارد و باید یک تغییرات اساسی در آن صورت بگیرد.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: فتح‌الله‌زاده ۱۰ میلیارد آورد، ۸ میلیارد آن مشخص نشد کجا خرج شده و وقتی دید تنها ۲ میلیارد باقی‌مانده و نمی‌توانست کاری بکند از استقلال کنار رفت. این تیم با طلبکاران زیادی روبروست؛ به دولت بدهکار است و مشکلات زیادی دارد. من تعجب می‌کنم چرا عده‌ای اصرار دارند لیگ نوزدهم برگزار شود. با شرایطی که این روزها وجود دارد تعطیلی لیگ به نفع همه خواهد بود، زیرا مشخص نیست حق پخش و تبلیغ‌های قبل از بازی‌ها کجا هزینه می‌شود؟

وی در مورد نگرانی هواداران هم گفت: شاید تنها کسانی که صادقانه دلشان برای تیم می‌سوزد هواداران هستند اما متأسفانه کاری از دستشان برنمی‌آید و نمی‌توانند چاره‌ای برای این مشکلات بیاندیشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شهاب IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    3 0
    بله دیگه همیشه کارشون همینه,کلی بدهی که به بار آوردند با ندانم کاریها و ... و در خطر تعلیق و جریمه قرار گرفتند پیش خودشون میگن یه نامه مینویسیم به مسئولین و یه کم پیاز داغش رو زیاد میکنیم.اونها هم از بیت المال بهمون میلیاردها پول میدن و اگر هم ندهند در مقابل هواداران 2تیم قرارشون میدیم,پس مجبورن که بدهند! فقط میشه تاسف خورد که حق بچه های یتیم تو جیب خارجی هایی بره که حتی یه گل هم نزدند و این ازار دهندس
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    3 0
    اگر خیلی زودتر از اینها بساط این دو تیم زالوصفت و انگل برچیده میشد و به بخش خصوصی ولو مفت واگذار میشدن الآن چیزی بنام کمبود بودجه و بیت المال تو کشور نداشتیم
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    3 0
    نمیشه که هی گند بزنین بعد از جیب مردم جبران بشه. باید متخلفین محاکمه بشن و تمامش از جیب اونا پرداخت بشه
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    1 3
    سلام علیکم ، اگر استقلال ،مثل پرسپولیس ده امتیاز با تیم دوم اختلاف داشت باز هم ایشون می گفتند تعطیلی و پایان دادن به بازیها بنفع همه است،آقای فرزامی به نفع همه تیمهاست یا به نفع استقلال؟؟؟؟!!!2672

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس