کد خبر 1059767
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
خواجه وند

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: تکرار بازی با سپاهان قانونی نیست.

به گزارش مشرق، مهدی خواجه‌وند معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارات سرپرست باشگاه سپاهان مبنی بر استیناف خواهی بعد از اعلام رای دیدار این تیم با پرسپولیس گفت: در خصوص بازی سپاهان و پرسپولیس که قرار بود در اصفهان برگزار شود باید بگویم که گزارش ناظر بازی، داور بازی، بازیکنان، مربیان و مدیرعامل سپاهان وجود دارد. کمیته انضباطی هم به درستی و با مستندات، حکمی قانونی را صادر کرده که افکار عمومی هم از این رای قانع شده است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات لو رفته از تمرینات مخفیانه پرسپولیس+عکس

وی ادامه داد:کمیته استیناف هم با توجه به مستندات موجود در پرونده تصمیم سختی برای اعلام رای ندارد. ما کاملا پیگیر این پرونده هستیم و از طرفی هم به اعضای محترم کمیته استیناف اعتماد کامل داریم که با نگاه حقوقی و به صورت قانونی رای را صادر خواهد کرد.

خواجه‌وند تصریح کرد: در مصاحبه‌ای که اخیرا از سوی سرپرست باشگاه سپاهان انجام شده عنوان شده که حاضر به انجام بازی در زمین بی‌طرف و یا بازی در ورزشگاه آزادی هستند! این حرف قطعا به دلیل عدم تسلط به مسائل حقوقی و نداشتن نگاه حقوقی مطرح شده و با حداقل اطلاعات حقوقی هم می‌توان متوجه شد که چنین موضوعی قانونی نیست. این اظهار نظر فاقد پشتوانه حقوقی و عوامانه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس