کد خبر 1059492
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۵
چاقو کشی نمایه

رسیدگی به دو پرونده قتل در پایتخت که در یکی از آنها مردی به خاطر طلاق همسر و دردیگری جوانی به خاطر بدهی ۵ میلیون تومانی کشته شده بود روی میز بازپرس جنایی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، نخستین حادثه ساعت ۱:۳۰  ظهر شنبه ۱۶ فروردین رخ داد. مردی در تماس با پلیس گفت: از خانه همسایه صدای داد و فریاد  به گوش می رسد. زن همسایه مدام فریاد می زند شوهرم را کشتند. وقتی نگاه کردم مردی با لباس های خونی و چاقو به دست از خانه شان فرار کرد.
با اعلام این گزارش، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم تحقیق اعلام شد. بدین ترتیب تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و با جسد اردشیر  ۴۸ ساله در حیاط خانه مواجه شدند.

بیشتر بخوانید:

قتل پدرتوسط ۲ دختر تهرانی با اره برقی!


در تحقیقات صورت گرفته یکی از افراد خانواده مقتول به مأموران گفت: اردشیر مدتی قبل به خاطر اختلافاتی که با همسر اولش داشت از او جدا شد. چند وقت بعد هم با همسر دومش ازدواج کرد. روز حادثه بهروز، برادر زن سابق اردشیر به مقابل خانه آمد و خواست او را ببیند. اردشیر هم برای دیدنش به مقابل در رفت. اما بهروز با او درگیر شد و این درگیری به حیاط کشیده شد. بهروز می گفت تو  زندگی خواهرم را تباه کرده ای  و خواهرم بدبخت شده است. درگیری بین آنها بالا گرفت و درنهایت بهروز با چاقو ضربه ای به اردشیر زد و از محل متواری شد.


به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای دستگیری مرد فراری ادامه دارد.


جنایت ۵ میلیون تومانی


دومین قتل ساعت یک بامداد یکشنبه ۱۷ فروردین در محدوده خیابان پیروزی رخ داد.  مرد ۳۰ ساله ای که در اثر اصابت چاقو به ناحیه گردنش مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد  اما تلاش کادر درمان برای نجات او بی فایده  ماند و مرد جوان به نام امیر تسلیم مرگ شد.


با اعلام این خبر به بازپرس جنایی، تحقیقات آغاز و در بررسی های اولیه مشخص شد که امیر در یک  درگیری خیابانی به قتل رسیده است. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت بلافاصله راهی محل شده و یکی از شاهدان به تیم جنایی گفت: قاتل کیومرث است. او به سراغ امیر آمد و آنها باهم درگیر شدند. امیریک قمه و متهم هم چاقو داشت. در این درگیری کیومرث با چاقو ضربه ای به گردن امیر زد و متواری شد.


با مشخص شدن هویت عامل قتل، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت بلافاصله راهی خانه کیومرث شدند. اما مرد ۴۴ ساله از خانه متواری شده بود، بدین ترتیب بررسی ها برای دستگیری او ادامه یافت و در کمتر از ۲۴ ساعت در مخفیگاهش در منطقه سرآسیاب دستگیر شد.


متهم  در رابطه با انگیزه جنایتش گفت: من نمی خواستم امیر را به قتل برسانم. امیر دوست قدیمی ام بود و از اتفاقی که برایش رخ داده واقعاً ناراحت هستم. چند ماه قبل ۵ میلیون تومان به امیر قرض دادم و قرار شد که یک ماهه پول را برگرداند. اما یک ماه که تمام شد حرفی از پول نزد، به سراغش رفتم و پولم را خواستم. ولی او به جای پول مدام بهانه می آورد و امروز و فردا می کرد. روز حادثه به سراغش رفتم و سر این موضوع باهم درگیر شدیم. امیر قمه ای بدست گرفت و به من حمله کرد و من هم با چاقویی که در دست داشتم برای دفاع از خودم به او ضربه ای زدم. وقتی امیر خونین روی زمین افتاد ترسیدم و فرار کردم، من نمی خواستم دوستم را به قتل برسانم.


با اعتراف متهم،  او در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و بررسی ها به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    5 3
    مشرق دم اذان صبح داغونمون کردی اینها چیه؟!باز این خراسان شروع کرده؟!اینجا شده تگزاس.دم عید منجی بشریت این خبرهای حال خراب کن چیه؟!!جل الخالق.
  • ترانه مهر شکوهیان IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    2 0
    خوب این ها الان قتل های تهران است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس