کد خبر 1059442
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
کرونا نمایه

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: بیمار ۹۵ ساله مبتلا به کرونا در رفسنجان پس از بهبودی از بیمارستان مرخص و روند درمان خود را در منزل ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، سید محسن موسوی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهارم فروردین ماه امسال خانمی اهل رفسنجان و ۹۵ ساله با حال عمومی بد بستری و با اعلام مثبت شدن تست کرونای وی، بستری و درمانش آغاز شد.

وی افزود: این بیمار ۱۵ روز پیش در چهارم فروردین با حال عمومی بد بستری شد و سی تی اسکن وی از ریه انجام شد.

بیشتر بخوانید:

ترخیص ۸۰۰ بیمار کرونایی در تهران طی ۲۴ ساعت گذشته

این متخصص بیماری‌های عفونی یادآور شد: این فرد دارای بیماری زمینه‌ای دیابت و آلزایمر است و داروی ضد این بیماری‌ها را مصرف می‌کند و همچنین توسط دکتر متخصص مشاوره قلب و اکو از وی انجام و مشخص شد ایشان نارسایی قلب راست و چپ دارند.

موسوی با بیان اینکه با انجام تست کرونا، دو روز پس از بستری این بیمار، جواب تست مثبت اعلام و درمان را شروع کردیم، عنوان کرد: طی ۱۵ روز وضعیت اکسیژن این بیمار خوب شد و توانست کرونا را شکست بدهد و امروز با ادامه اکسیژن تراپی مرخص شدند و در خانه به ادامه درمان می‌پردازد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در پایان با قدردانی از همکاران و کادر درمانی که در درمان این شخص جهادی عمل کرده و از هیچ تلاشی فروگذار نکردند، گفت: از مردم درخواست می‌کنیم ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی، از مواد شوینده و ماسک و دستکش استفاده کنند تا بر این ویروس غلبه کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    0 0
    فکر کنم تو کل دنیا رکورددار باشیم ماشاءالله.ایولا!
  • حیدر صالح IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    0 0
    بهتر نبود بجای کلمه "رفسنجانی" از کلمه "از اهالی رفسنجان" استفاده می کردید؟ یاد مبروق مغروق گرامی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس