کد خبر 1059438
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷
عبدالرضا موسوی

موسوی خبر کمک به باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرده است.

به گزارش مشرق، امروز اخباری مبنی بر طلب دو میلیاردی عبدالرضا موسوی، عضو هیات مدیره سابق استقلال از باشگاه پرسپولیس منتشر شد و جنجال های زیادی به پا کرد. (اینجا بخوانید)

حالا موسوی که معمولا از طریق پست های اینستاگرام خود به اخبار واکنش نشان داده و با هواداران درمورد مسائل مختلف صحبت می کند، با انتشار پستی این موضوع را تکذیب کرده است. وی در بخشی از صحبت هایش علت ناکامی های استقلال را وجود افرادی که به دنبال منافع شخصی هستند، بیان کرده است.

عبدالرضا موسوی در پست خود درمورد حواشی اخیر نوشته است:

    الان از خواب بیدار شدم و از طریق پیامها و کامنتهای مردم متوجه شدم که چندتا از خبرگزاریها یک خبر جعلی منتشر کردند کمک نقدی به باشگاه پرسپولیس از اساس دروغ است. دلیل اینکار دلسرد کردن کسانی مثل من هست که به باشگاه محبوب خود کمک نکنیم .بجای تشویق و دلگرمی دادن توسط همه استقلالیها ، عده ای با دیدن یک خبر کذب ماهیتشون رو روشن میکنند.
    قبلا توضیح دادم عده ای توی باشگاه استقلال بجای عملگرایی و حرکت در مسیر بازسازی ساختار اقتصادی و تامین منابع مالی پایدار ، متاسفانه در حرکتی گمراه کننده به خبرسازی و گفتار درمانی روی آوردن . اینها وقتی دیدن خیلی از هوادارن به بنده لطف دارند و درخواست دارند که برگردم و به نحات باشگاه محبوبمون از این وضعیت کمک کنم، تیم رسانه ای شون را به فکر فرو برد که چطور از زیر این فشار بیان بیرون.نتیجه اش انتشار خبر جعلی امروز است. جالبه !! برگشتن و ساختن باشگاه تنها به اراده و درخواست عزیزانی مانند اقای خلیل زاده و اقای مجیدی و بازیکنان و هواداران و حتی خود من بستگی نداره بلکه مالک رسمی باشگاه باید بخواد اختیاراتش را واگذار کنه ، تا بشه باشگاه را کمک کرد .
    توی این مدت که بدلیل کرونا در منزل هستم ،مشکلات باشگاه محبوب استقلال را پیش خودم اسیب شناسی کردم. متوجه شدم که یکی از دلایل این هست که بین استقلالیا کسانی هستند که از خداشون هست باشگاه بدون حضور خودشون در مدیریت موفق نشه که منافع شخصی شون را دائمی کنند، اما در فضای عمومی حرف دیگه ای میزنند ، یکی از روش شناختنشون از انتشار همین اخبار های جعلی است . این یعنی گل به خودی عمدی. باید منتظر اخبار جعلی دیگه از این افراد باشیم
    هرکسی از این خبرگزاری ها سندی داره لطفا منتشر کنه تا سیه روی شود هر که در او غش باشد .
    حرفهای ناگفته و اسناد زیادی دارم که بموقع به اطلاع مردم خواهم رساند ، مطمئنم خیلیها از انتشار اونها وحشت دارند . باشد در موقع مناسب خدمتشون خواهم رسید . کت و شلوار پوشیدن و ژست گرفتن جلوی دوربین به چه قیمتی ، عوام فریبی به چه قیمتی ؟!!!
    یادتون باشه همیشه گفتم همه جامعه ایرانی بدون توجه به تعلقشون به رنگ خاصی برایم محترمند.همونجوری که عاشق استقلال هستم ، باشگاه پرسپولیس و هوادارانش هم برایم محترم اند . لطفا با احترام با هم حرف بزنیم حتی اگر رقیب هم باشیم .چو نفرین بگویی دعا نشنوی .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    0 0
    مالک استقلال و پرسپولیس یکی است امکان هر چیزی وجود داره با تکذیب کردن واقعیت عوض نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس