کد خبر 1059296
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
داور

ذکریا آلپ رئیس کمیته مرکزی داوران در فوتبال ترکیه با اشاره به این نکته که دو داور حرفه ای فوتبال در ترکیه کرونا گرفته‌اند، از اهالی فوتبال خواست که در خانه بمانند.

به گزارش مشرق، ذکریا آلپ در گفتگو با روزنامه صباح عنوان کرد: زندگی در شرایط قرنطینه کار ساده ای نیست. ما باید برنامه داشته باشیم تا از لحاظ جسمی و روحی شرایط خوبی را به دست بیاوریم. توصیه ما به داوران این است که در پارک ها، میادین ورزشی و... حضور پیدا نکنند و تمرینات خود را در خانه انجام بدهند. ما متوجه شده ایم که تست کرونای دو داور حرفه ای مثبت اعلام شده که این خبر خوبی نیست.

او گفت: ما اولویت این را داشتیم که کارهای بنیادی درباره VAR را در ترکیه انجام دهیم اما کرونا این را به تاخیر انداخت. الان بسیاری در اسپانیا و ایتالیا جان خود را از دست می‌دهند اما اگر یک چیز ساده را رعایت کنند این اتفاقات کمتر می‌شود: از خانه بیرون نروند، دست های خود را بشویند و از دستکش و ماسک استفاده کنند. ما الان در فدراسیون فوتبال امکان انجام دورکاری را فراهم کرده‌ایم و کارمندان می‌توانند با حضور در خانه به کار خود برسند.

آلپ درباره شرایط داوران نیز افزود: ما اجازه دادیم که داوران با رسانه ها صحبت کنند. این یک مسئولیت فردی است که همه باید در آن سهیم شویم. آن ها می توانند درباره هر موضوعی گفتگو کنند و به طور مثال در مورد اشتباهات خود، بازی های حساس و... نظر بدهند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس