کد خبر 1059294
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
زلاتان

زلاتان ابراهیموویچ با قبول دعوت پل پوگبا به شرکت در چالش تکنیک فوتبالی در اینستاگرام از او خواست حرکاتش را تماشا کرده و یاد بگیرد.

به گزارش مشرق، زلاتان ابراهیموویچ و پل پوگبا با شرکت در یک چالش اینستاگرامی، حرکات خارق‌العاده‌ای از تکنیک فوتبالی را به نمایش گذاشتند.این چالش از آنجا آغاز شد که پوگبا با انتشار پستی از زلاتان دعوت کرد او هم با اجرای تکنیک‌های فوتبالی مد نظرش به چالش او ملحق شود. دعوتی که با پاسخ مثبت زلاتان همراه شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش زلاتان به احتمال خداحافظی‌ در پایان فصل

زلاتان و پوگبا همدیگر را به خوبی می‌شناسند. آنها همزمان و در پنجره نقل و انتقالات فصل 2016-2017 به منچستریونایتد پیوسته و در دوران سرمربی‌گری ژوزه مورینیو در این تیم همبازی بودند. زلاتان و پوگبا در این چالش اینستاگرامی حرکات تکنیکی فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشته و کری‌خوانی‌های جالبی با هم داشتند.

زلاتان پیش از آنکه حرکات تکنیکی خود را در مقابل دوربین شروع کند خطاب به پوگبا گفت:" بهتر شده‌ای، بهتر شده‌ای، ولی حالا می‌خواهم یک سطح بالاتر را به نمایش بگذارم، نگاه کن و یاد بگیر!"

زلاتان سپس با اجرای مجموعه‌ای از حرکات تکنیکی خارق‌العاده نشان داد که در سی و هشت سالگی همچنان تکنیک بی‌نظیری دارد. پیش از این هم پوگبا در زمان دعوت از زلاتان برای حضور در این چالش نشان داده بود چرا با وجود انتقادهای شدید منتقدین، او را یکی از باتکنیک‌ترین فوتبالیست‌های حال حاضر دنیا می‌دانند.

زلاتان و پوگبا در سال 2017 با منچستریونایتد فاتح لیگ اروپا شدند ولی همبازی بودن آنها کمی بعد به پایان رسید. مصدومیت طولانی‌مدت زلاتان باعث شد او در فصل 2017-2018 منچستریونایتد را ترک کرده و راهی آمریکا شو تا به لس‌آنجلس گلکسی بپیوندد. جالب اینجا است که ایبرا در این چالش اینستاگرامی، حرکات تکنیکی خود را در حالی انجام می‌داد که پیراهن زردرنگ تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز را به تن داشت.

زلاتان بعد از درخشش در لیگ آمریکا، در پایان فصل گذشته به یکی از تیمهای سابقش آث میلان بازگشت و با امضای قراردادی کوتاه‌مدت در سری آ به میدان رفت.

از سوی دیگر پوگبا همچنان بازیکن منچستریونایتد است و از زمان اولین حضورش در این تیم برای شیاطین سرخ 150 بازی انجام داده است. با وجود این گفته می‌شود پوگبا هم مثل زلاتان، ظرف ماه‌های آینده باشگاه را ترک خواهد کرد و انتظار می‌رود مقصد بعدی او رئال مادرید یا باشگاه سابقش یوونتوس باشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس