کد خبر 1058972
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
کرونا

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران از کاهش ۸۳ درصدی تعداد مسافران به پایتخت از ابتدای فروردین تا کنون خبرداد.

به گزارش مشرق، امیر حسین صدیقی، مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران درباره ورود مسافران به پایتخت از ابتدای فروردین اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم اجرای دستورالعمل‌های مرتبط جهت کاهش این بیماری، پایانه‌های تهران نیز شاهد کاهش ۸۳ درصدی مسافران بوده است.

بیشتر بخوانید:

فقط دو نفر باید در صندلی عقب تاکسی‌ها سوار شوند

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها با بیان همکاری و تعهد هموطنان مسوولیت پذیر نسبت به دستورالعمل های مبارزه با شیوع ویروس کرونا گفت: خوشبختانه بسیاری از شهروندان با ماندن در خانه‌هایشان و پرهیز از انجام سفرهای نوروزی سعی در همکاری برای مبارزه با شیوع این بیماری کردند و تعداد مسافران جابه جا شده از پایانه های برون شهری غرب، جنوب، شرق، بیهقی و پونک تهران کاهش محسوس ۸۳ درصدی را تجربه کرد.

وی با اعلام کاهش ۷۱ درصدی در تعداد سرویس‌های خروجی از پایانه‌های پایتخت افزود: در بازه زمانی ۱۷ روز ابتدای فروردین سال جاری در مجموع از ۵ پایانه پایتخت ۱۰۵هزار و ۶۰۲ مسافر خارج شده اند.

صدیقی در پایان ضمن قدردانی از همکاری هموطنان در رعایت توصیه های مسوولین برای مبارزه با بیماری کرونا خاطر نشان کرد: از آنجا که هنوز شیوع این بیماری مهار نشده است کماکان از هموطنان خواهشمندیم برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان و قطع زنجیره انتقال این ویروس از حضور در پایانه ها و انجام سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس