کد خبر 1058854
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
امیرحسین حاجی‌زاده

فوتبالیست مستعد اردبیلی گفت: «محمد رویانیان» مدیرعامل وقت پرسپولیس قول قرارداد ۱۰ ساله را به من داد اما بعد از عقد قرارداد متوجه شدم که هیچ چیز رسمی نبود بلکه نمایشی بود.

به گزارش مشرق، «امیرحسین حاجی‌زاده» فوتبالیست با استعداد اردبیلی در سال ۹۲ یعنی زمانی که تنها 9 ساله بود، با حضور در یک برنامه ورزشی تلویزیونی در آستانه تبدیل شدن به یک ستاره قرار داشت.   به گفته وی علاوه بر رویانیان و قول و قرارش، «علی دایی» هم قول داده بود که این استعداد را به باشگاه رئال مادرید می‌برد اما هیچکدام از این وعده و وعیدها، محقق نشد.

 

حالا با گذشت هفت سال از آن ماجراها به سراغ این بازیکن اردبیلی رفتیم تا ببینیم او در سن ۱۶ سالگی کجاست و سرانجامش چه شده است.

هفت سال پیش به تو وعده و وعیدهای زیادی دادند اما هیچکدام عملی نشد.  چرا؟

باشگاه پرسپولیس در هیات فوتبال اردبیل با من قراردادی بست اما بعد از آن مشخص شد که این قرارداد رسمی نبوده و صرفا یک قرارداد نمایشی بود.  در آن زمان «علی دایی» هم به ما گفته بود که «میشل سالگادو» مربی آکادمی رئال مادرید فیلم بازی من را دیده و خواهان حضور من در این تیم است اما بعد از گذشت چندین ماه خبری از این موضوع نشد. البته دایی چندین بار پیگیری کرد اما موقعیتش به وجود نیامد که به آکادمی رئال بروم.  

بعد از این ماجراها چه اتفاقاتی برای شما افتاد؟

بعد از قول‌هایی که من داده شد و هیچکدام از آنها عملی نشد، تمرینم کم شد و ۲ بار از ناحیه دست دچار مصدومیت شدید شدم و انگیزه‌ام را به طور کامل از دست دادم.  رویاپردازی‌های زیادی کرده بودم که همه آنها از بین رفت.  بعد از گذشت چند ماه اضافه وزن پیدا کردم و از فوتبال دور شدم اما ۲ سال که گذشت به آکادمی کیا رفتم.

چه شد که از آکادمی کیا سر در آوردی؟

آکادمی کیا در رامسر اردو برگزار کرده بود و من به آنجا رفتم تا دوباره به فوتبال برگردم. «هادی مهدوی‌کیا» من را می‌شناخت و در اولین تمرینم مرا به اسم کوچک صدا می‌زد. آن زمان اضافه وزن داشتم و بازیکنان دیگر مرا دست کم می‌گرفتند اما من استعدادم را به باشگاه کیا نشان دادم و آن‌ها را متقاعد کردم که در تیمشان باشم. در حال حاضر با اینکه در رده سنی نوجوانان هستم اما در تیم جوانان کیا بازی می‌کنم.

از شرایطت در آکادمی کیا بگو.

باشگاه کیا امکانات بسیار پیشرفته‌ای دارد و از همه لحاظ به دنبال رشد بازیکنانش است. از حضور در این باشگاه لذت می‌برم. دوست دارم از همین باشگاه به فوتبال اروپا بروم. من در این تیم در پست هافبک هجومی و بعضی اوقات در پست وینگر چپ بازی می‌کنم.  

آینده فوتبالی خودت را چگونه می‌بینی؟

همه تلاشم را می‌کنم تا روزی به جایگاهی برسم. هدفم حضور در فوتبال اروپا است و دوست دارم در سن کم لژیونر شوم.

پرسپولیسی هستی یا استقلالی؟

خون من قرمز است و پرسپولیسی ۲ آتیشه هستم.

الگو فوتبالی تو چه کسی است؟

بازی «جورجینیو واینالدوم» هافبک لیورپول را خیلی دوست دارم و او را الگوی خودم قرار دادم. در گذشته به من لقب «مسی» داده بودند که البته سبک بازی من به مسی شبیه نیست.  در فوتبال ایران هم الگویی ندارم زیرا زیاد فوتبال ایران را دنبال نمی‌کنم. فقط نتایج پرسپولیس را چون تیم محبوبم است، دنبال می‌کنم.

آرزوی فوتبالیت چیست؟

آرزو می‌کنم که دل پدر و مادرم را با فوتبالم شاد کنم و بتوانم زحمت‌های آنان را جبران کنم اما آرزوی فوتبالی من این است که روزی به تیم‌های لیورپول و بارسلونا بروم.  

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    1 0
    خون من قرمز است و پرسپولیسی ۲ آتیشه هستم. مشخصه یه پرسپولیسی 2500 ساله با تعصب هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس