کد خبر 1058793
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
قبض

گازبهای مشترکان خانگی همه اقلیم‌ها تا ۱۵ اردیبهشت بر مبنای فصل سرد محاسبه می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سخنگوی این شرکت با اشاره به قانون مصوب هیئت وزیران گفت: هیئت وزیران در نشست 28 اسفند پارسال به پیشنهاد شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت، تصویب کرد که با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا، دوره‌های سرد مناطق آب و هوایی کشور، موضوع تصویب نامه شماره 175627/ 36911 مورخ 28 اسفند 1385 و اصلاحات بعدی آن، تا تاریخ 15 اردیبهشت 1399 تمدید می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پرداخت قبض برق با توجه به شیوع کرونا تا چه زمانی مهلت دارد؟

محمد عسگری ادامه داد: به‌منظور تعیین الگوی مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی و با توجه به رفاه حال مشترکان خانگی گاز و برابر درخواست انجام شده از هیئت دولت مبنی بر موافقت با تمدید دوره سرد تا نیمه اردیبهشت امسال، گازبهای مشترکان خانگی تا تاریخ ذکر شده بر مبنای فصل سرد محاسبه خواهد شد.

با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، بهای گاز بسته به فصل و منطقه متفاوت است و در فصل‌های سرد، گاز ارزان‌تر از فصل‌های گرم در اختیار مشترکان قرار می‌گیرد. براساس این قانون 7 ماه اول هرسال فصل گرم و 5 ماه پایانی سال فصل سرد محسوب خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    0 0
    ما که در منطقه ای بسیار سرد زندگی میکنیم که تا اواخر اردیبهشت بخاریهامون روشنه برای ما فرقی نمیکنه
  • حامد شیخ شر فی IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    3 0
    سلام. سایتی بیدا نکردم.که مشکل مرا جوابگو باشد.به ناچار مزاحم شما شدم.درتاریخ2/12/98قبض گازمصرفی مبلغ 895000ریال پرداخت کردم.تمام رسید ها حتی پرنت بانک هم دارم.درتاریخ17/12/98پیام امده که بدهی دارید.(895000ریال)تا بحال در این شرایط بحرانی بسیار دونگی کردم.لطفا جوابگو باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس