کد خبر 1058670
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲
مورینیو

رکوردداران کلین شیت در تاریخ لیگ برتر انگلیس را بشناسید.

به گزارش مشرق، در شرایطی که ویروس کرونا تمام فعالیت‌های ورزشی را در نقاط مختلف جهان تحت تاثیر قرار داده است، در قاره سبز هم رقابت‌های جذاب فوتبال و لیگ‌های معتبر اروپایی تعلیق شده است.

بیشتر بخوانید:

ضرری سنگین در انتظار لیگ جزیره

در این میان به بهانه 24 روز دوری فوتبالدوستان از رقابت‌های فوتبال، بلیچر ریپورت طرحی جالب منتشر کرده و رکورددار کلین شیت (بسته نگه داشتن دروازه) در لیگ برتر انگلیس را به تصویر کشیده است.

بر این اساس پیتر چک دروازه‌بان چکی و سابق چلسی در فصل 5-2004 و در تیم رویایی ژوزه مورینیو موفق شد 24 بازی دروازه خود را بسته نگه دارد تا برترین دروازه‌بان تاریخ جزیره در کلین شیت لقب بگیرد.

وی در آن فصل رویایی تنها 13 بار دروازه‌اش باز شد و آبی‌های لندن 27 پیروزی کسب کردند و فقط یک شکست را متحمل شدند.در نهایت شاگردان ژوزه مورینیو موفق شدند جام قهرمانی را در آن سال بالای سر ببرند.

آلیسون بکر با 21 کلین شیت در رتبه دوم قرار دارد و پیتر اشمایکل با 21 کلین شیت در فصل 95-94 به مانند بکر و ادوین فان‌درسار نیز 21 بازی در فصل 2008/09  را بدون گل پشت سر گذاشته و دوید سیمن با 20 بازی بدون دریافت گل در فصل93/94 در تاریخ لیگ برتر رکورد دار هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس