کد خبر 1058568
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
فونیکه سی

فونیکه سی مهاجم سابق تیم‌های صنعت نفت آبادان، نساجی مازندران و ایران‌جوان بوشهر روز گذشته درگذشت.

به گزارش مشرق، این مهاجم گلزن مالیایی در حالی از دنیا رفت که بسیاری از رسانه‌های عربی و فارسی دلیل مرگش را تصادف و سانحه رانندگی عنوان کردند اما در واقع اینگونه نبود و وی به دلیل مریضی کهنه فوت کرده است.

موسی کولیبالی مدافع تیم فولادخوزستان در گفت‌وگویی درباره این ماجرا گفت: فونیکه سی در اندونزی فوتبال بازی می‌کرد و یک مریضی داشت، مریضی‌اش هم ربطی به کرونا نداشت چرا که از قبل شروع کرونا او مریض بوده و پس از اینکه بیماری‌اش عود می‌کند به مالی باز می‌گردد و روز گذشته فوت می‌کند.

وی درباره شناختش از این مهاجم گلزن گفت: در مالی یک تیم به نام جولیبا اتلتیکو داریم که تیم معروف کشور است، هر بازیکنی در این تیم بازی می‌کند را همه می‌شناسند مانند پرسپولیس و استقلال در ایران. جولیبا اتلتیکو مثل پرسپولیس قرمز می‌پوشید و فونیکه سی در آن فوتبال بازی می‌کرد، او در تیم ملی هم بود و چه من چه همه بازیکنان و اهالی فوتبال فونیکه را به خوبی می‌شناختیم.

مدافع مالیایی تیم فولادخوزستان افزود: زمانی‌که فونیکه سی به ایران آمد من بچه بودم اما فوتبالش را یادم است که چقدر خوب بود، مدیربرنامه‌های ما یکی بود اما رابطه دوستانه و شناخت نزدیک از هم نداشتیم. اکنون در مالی هم فوتبال تعطیل است و این خبر همه را ناراحت کرده است.

فونیکه سی مهاجم مالیایی که با گل‌هایش به استقلال و پرسپولیس در فوتبال ایران، مطرح شده بود علاوه بر سه تیم ایرانی ایرانجوان بوشهر، صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران، سابقه بازی در لیگ‌های امارات، مالی، سودان و اندونزی را در کارنامه دارد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    1 6
    یعنی هز قنداقی مریض بوده!؟
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    7 8
    هرچه هپاتیتی و ایدزی سیاهپوست در این کشور قبول میشه. بعد هم با کارهای غیراخلاقی با روسپیان ایرانی این بیماریها رو شیوع میدن. نظام پزشکی فدراسیوتنهای ورزشی بسیار ضعیف عمل میکنند. ممکنه نفوذ در آنها وجود داشته باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس