کد خبر 1058334
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
رونالدو

مارکا از مکالمه عجیب بین کریستیانو رونالدو و پدرو رودریگز در ال کلاسیکوی جنجالی ۲۰۱۰ رونمایی کرده است.

به گزارش مشرق، یکی از جنجالی‌ترین بازی های تاریخ ال کلاسیکو در تاریخ ۲۹ نوامبر ۲۰۱۰ برگزار شد؛ جایی که رئال مادرید در اولین بازی ال کلاسیکویی که ژوزه مورینیو پرتغالی هدایت این تیم را بر عهده داشت با شکست ۵ گله در نیوکمپ مواجه شد. با این وجود باخت سنگین کهکشانی‌ها تنها نکته قابل توجه آن دیدار نبود چرا که صحنه های عجیب دیگری در طول این مسابقه به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید:

غلبه رونالدو بر مسی در کسب یک عنوان

نیم ساعت از زمان بازی گذشته بود و در حالی که رئال مادرید با دو گل از میزبان خود عقب بود، صاحب یک پرتاب اوت از میانه‌های زمین شد. گواردیولا توپ را از روی زمین برداشت تا آن را در اختیار کریستیانو رونالدو قرار دهد اما وقتی که ستاره پرتغالی به سرمربی بارسا نزدیک شد، او توپ را به زمین انداخت.

کریستیانو رونالدو که از حرکت تمسخر آمیز پپ گواردیولا عصبانی شده بود، با یک حرکت عجیب تر این سرمربی اسپانیایی را هل داد تا صحنه های منحصر به فرد و البته زشتی در نوکمپ رقم بخورد. بعد از این حرکت رونالدو، چند بازیکن بارسا مثل آندرس اینیستا، ویکتور والدز و پدرو رودریگز به سمت او حمله ور شدند.

پس از هجوم پدرو به سمت کریس رونالدو، ستاره پرتغالی با حالتی طعنه آمیز به او گفت: "تو کی هستی دیگر؟" پاسخ ستاره اسپانیایی آن زمان بارسا اما بسیار جالب توجه بوده و او خطاب به رونالدو گفت: " من قهرمان جهان هستم و شما؟"

چند روز پیش از آن ال کلاسیکوی جنجالی نیز دو تیم پرتغال و اسپانیا به مصاف یکدیگر رفته بودند؛ مسابقه ای که با پیروزی چهار گله پرتغال به اتمام رسیده بود. در آن بازی نیز کریستیانو رونالدو به شکل عجیبی با ستاره های بارسایی حاضر در تیم ملی اسپانیا درگیر شده بود.

با وجود درگیری به وجود آمده بین پدرو و کریستیانو رونالدو اما بعد از آن کینه خیلی زیادی بین این دو بازیکن شکل نگرفت تا جایی که حتی مدتی پس از آن اتفاق پدرو نسبت به صحبت‌های تمسخرآمیز رئیس وقت فیفا یعنی سپ بلاتر در رابطه با رونالدو انتقاد کرده بود. وی در نوامبر ۲۰۱۳ در این باره به مارکا گفته بود: " من کاری که بلاتر با کریستیانو رونالدو انجام داد را دوست نداشتم."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رشید IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    خوب
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    0 0
    خاک تو سر پپ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس