کد خبر 1058039
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
کارلوس توس

سرمربی خیمناسیا نسبت به اظهارات اخیر مهاجم بوکاجونیورز درباره کاهش دستمزدها واکنش نشان داد و از بازیکن آرژانتینی انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، کارلوس توس در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد یک فوتبالیست می تواند شش تا یک سال بدون حقوق زندگی کند و اتفاقی برایش رخ نمی دهد. این اظهارات با واکنش بازیکنان و مربیان آرژانتینی همراه شد و به انتقاد از مهاجم بوکاجونیورز پرداختند. 

بیشتر بخوانید:

۳۰ بازیکن محبوب تاریخ بارسلونا

دیگو آرماندو مارادونا یکی از آن ها بود. مربی آرژانتینی که اغلب از توس دفاع می کند این بار به انتقاد از این بازیکن پرداخت.مارادونا که ستاره سابق بوکاجونیورز است، در این باره گفت: برخی از بازیکنان حتی نمی توانند از دستمزد یک ماهشان صرف نظر کنند و باشگاه ها باید حقوق آن ها را پرداخت کنند. باید به دنبال راه حلی باشند تا بتوانند این کار را انجام دهند. با کمک همه این کار را می توانند انجام دهند. با این حال حتما باید دستمزد بازیکنان را  پرداخت کنند. 

مارادونا افزود: بازیکنانی که این شانس را داشتند پول زیادی در طول دوران ورزشی شان به دست آورند اکنون باید به بازیکنان جوان حاضر در لیگ کمک کنند. من آماده هستم در کنار مربیان دیگر به مربیان حاضر در لیگ کمک کنم. با این روش می توانیم همبستگی خود را نشان دهیم چون روزی ما هم تنها یک دستمزد داشتیم و می دانیم چه معنایی می‌دهد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس