کد خبر 1057830
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
روحانی نمایه

رئیس جمهور به وزیر کار دستور داد تسهیلات، صرفا به کسب و کارهایی اختصاص یابد که کارگران خود را از ابتدای اجرای برنامه های کنترلی مقابله با کرونا اخراج نکرده باشند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور به محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی دستور داد ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات، صرفا به بنگاهها و کسب و کارهایی اختصاص یابد که اطمینان حاصل شده باشد کارگران خود را از ابتدای اجرای برنامه های کنترلی مقابله با کرونا اخراج نکرده و پس از دریافت تسهیلات نیز اقدام به اخراج کارگران خود نخواهند کرد.

  روحانی همچنین با تاکید بر ضرورت تکریم بیش از پیش جانبازان و سالمندان، رعایت حال معلولان و سالمندان را از اهم واجبات برشمرد و دستور داد با ارزیابی و بازرسی های دقیق، اطمینان حاصل شود که تمامی پروتکل های بهداشتی در مراکز نگهداری معلولان و همچنین آسایشگاه های مراکز بهزیستی ویژه نگهداری سالمندان با دقت و ضریب بالا رعایت می شود.

رئیس جمهور در تماسی با مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز دستور داد با توجه به کاهش قابل توجه تردد و جابجایی ها، در فرصت باقی مانده نسبت به وضعیت پایانه های مسافربری و فرودگاه ها، ارزیابی های دقیقی انجام داده و پیشنهادات خود را برای بهبود روند کار، به جلسه آتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه کند.

جلسه آتی ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار است روز یکشنبه به ریاست رئیس جمهور برگزار شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    2 0
    روحانا از کرونا هزار بار خطرناک تره اینا 9 نفرندکه با تعلل یک ماهه باعث شیوع کرونا در حرم ایران ( به قول سردار سلیمانی) شدندوخدا نگذره ازشون که تدابیر فرماندهی نیروهای مسلح را پس از چند هفته اجرا کردند و الا هیچ دلیلی نداشت در ایران اینقدر شیوع پیدا کنه چون معلوم شد بهترین زیرساخت ها وبهترین کادر درمانی دنیارا داریم بعد اینهمه توسل ودعای اولیای خدا وخانواده شهدا وزنان ومردان غیور وطلاب از جان گذشته به کمک نیروهای مسلح وهدایت ودعای رهبری ووزیر باشرف بهداشت وتجربه صدها بحران وپیروزی درامتحانات سخت تر ظرف همون دو هفته اول موضوع باید جمع میشد ای. حرفارو الان همه مردم دارند میگن
  • IR ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    2 0
    ابلهان دروغهای این دولت را باور کنند
  • DE ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    1 0
    لطفا ساخت ربات های تولیدی کوچک برای منازل درایام خانه نشینی برای شروع نوع جدیدی از تولید خانگی را هم مد نظر داشته باشید. تا افرادی بتونن در خانه با کمک این ربات ها کالاهای سبک صادراتی تولید کنند.
  • بوالفضول IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    0 0
    ببینید می شود با کرونا . موشک را از چنگ ملت ایران درآورد یا با داستان دیگری این مقصود مهم را به دست بیاوریم ؟!!! غش غش غش غش غش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس