رهبرانقلاب نمایه خطابه امضا عفو دستور خطاب خامنه ای رهبری عزاداری ولادت

این مجاهد فداکار در دوره‌ی پس از پایان دفاع مقدس نیز با تحمل رنج جسمانی، مجاهدت در راه خدا را ادامه داد تا به لقاء‌الله پیوست.

به گزارش مشرق، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت مجاهد فداکار و جانباز سرافراز آقای میرزا محمد سُلگی، راوی کتاب ارزشمند «آب هرگز نمی‌میرد» را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسمه‌تعالی

درگذشت جانباز عزیز و سردار فداکار جناب آقای میرزا محمد سُلگی را به همه‌ی کسانی‌که به ایثارگران دفاع مقدس ارادت میورزند و به همه‌ی خانواده‌های شهید و به همه‌ی جانبازان و خانواده‌های آنان و همه‌ی یادگاران دفاع مقدس و بویژه به همسر فداکار و فرزندان و دیگر بازماندگان وی تسلیت عرض میکنم.

این مجاهد فداکار در دوره‌ی پس از پایان دفاع مقدس نیز با تحمل رنج جسمانی، مجاهدت در راه خدا را ادامه داد تا به لقاء‌الله پیوست. خداوند روح مطهر او را با ارواح طیبه‌ی شهیدان محشور کند و مجاور اولیاء‌الله قرار دهد.

سیّد علی خامنه‌ای

۱۵ فروردین ۱۳۹۹

منبع: دفتر مقام معظم رهبری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    26 1
    سلامتی امام خامنه ای و شادی روح سردار سگی صلوات
  • IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    1 0
    ان شاءالله با حضرت عباس علیه السلام محشور بشوند. بسیار ایشان را دوست داشتند و دارند. روحشان شاد.
  • IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    1 0
    پیشنهاد میکنم هر کسی با هر سلیقه ای کتاب آب هرگز نمی میرد را حتما بخواند. یک معنای واقعی از شجاعت را نشان میدهد. تصاویر کتاب بسیار زنده و روایت وقایع بسیار پر هیجان است. شجاعت این سردار دلاور سپاه اسلام و قهرمان این سرزمین عزیز شجاعتی عباس گونه بود. برای شادی روحشان و روحمان صلوات.
  • IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    2 0
    آب هرگز نمی میرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس