کد خبر 1057668
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
گروه های جهادی

مسئول گروه جهادی فطرس گفت: ۵ گروه جهادی در راستای هم‌افزایی نیروها و برنامه‌ها گرد هم آمدند تا با توانی مضاعف برای مبارزه با ویروس کرونا تلاش کنند و با هم روزانه ۱۲۰۰ بطری آبمیوه طبیعی آماده می‌کنند.

به گزارش مشرق، سعید فرجی مسئول گروه جهادی فطرس هیأت رایةالعباس(ع) با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای مبارزه با ویروس کرونا اظهارداشت: هم‌اکنون ۵ گروه جهادی فطرس، شهید شاطری، قرارگاه جهادی و فرهنگی بقیةالله و احرار و هیأت محبان الحسن(ع) در راستای هم‌افزایی توان، نیروها و برنامه‌ها گرد هم آمدند تا با توانی مضاعف برای مبارزه با این ویروس منحوس تلاش کنند.

تولید روزانه ۱۲۰۰ بطری آبمیوه طبیعی

وی افزود: ظرفیت این گروه‌ها در حال حاضر برروی تولید آبمیوه طبیعی متمرکز شده است که با توجه به اعلام نیاز بیمارستان‌های محل بستری بیماران مبتلا به کرونا، هم‌اکنون روزانه ۱۲۰۰ بطری آبمیوه تولید می‌شود و برای وعده ناهار بیماران به بیمارستان‌ها ارسال می شود.

فرجی گفت: ظرفیت این گروه حداقل دو برابر این میزان است و توان آن را داریم که برای وعده شام این بیماران نیز آبمیوه تهیه کنیم اما منتظر اعلام نیاز بیمارستان‌ها هستیم.

تهیه ۳۵۰۰ بسته میان وعده برای بیماران

مسئول گروه جهادی فطرس افزود: از سوی قرارگاه فرهنگی و جهادی بقیةالله روز گذشته ۳۵۰۰ بسته میان وعده شامل آبمیوه، کیک، شکلات و عسل تک نفره تهیه و برای بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان اعزام شد که در صورت اعلام نیاز مجدد بازهم در این راستا، ظرفیت خدمت‌رسانی را خواهیم داشت.

وی گفت: در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا جوانان جهادی ما در زمینه ضدعفونی سطوح پای کار آمدند اما در ادامه تصمیم شد در حوزه تأمین مواد ضدعفونی کننده و توزیع آن در درب منزل مردم وارد عمل شویم که در این راستا نیز بطری حاوی این مواد تهیه و میان اهالی غرب تهران توزیع شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    0 4
    این قوطی هارا تولید کنید و با مواد اولیه دیگه چهل سال شد
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
      1 0
      خب! یه سرچ کنید تو اینترنت؛ اسم و آدرس مجتمع های پتروشیمی که پلی اتیلن سبک و سنگین تولید میکنند رو میتونید گیر بیارین... اطلاعاتتون رو به روز کنید
  • سعید IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    3 0
    شما این کار به این باعظمتی رو ندیدی گیر دادی به قوطی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس