کد خبر 1057662
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
ترامپ: دشوارترین روزهای بحران کرونا طی یک ماه آینده اتفاق می‌‌افتد

رئیس جمهور آمریکا گفت که ایران درخواستی برای کاهش تحریم‌ها نداده تا اجازه داده شود تجهیزات پزشکی به این کشور ارسال شود.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گفت که ایران درخواستی برای کاهش تحریم‌ها نداشته تا اجازه داده شود تجهیزات پزشکی به این کشور برود.

رئیس جمهور آمریکا که در کنفرانس خبری روزانه درباره شیوع ویروس کرونا صحبت می‌کرد در پاسخ به سوالی درباره کاهش تحریم‌های ایران در دوره شیوع ویروس کرونا گفت: «ضربه بسیار سختی به اقتصاد و ارتش ایران وارد شده است و از ویروس کرونا نیز بسیار آسیب دیدند. جمهوری اسلامی درخواستی برای کاهش تحریم‌ها مطرح نکرده تا اجازه داده شود تجهیزات پزشکی به این کشور ارسال شود.»

بیشتر بخوانید:

آقای ترامپ! آدرس غلط مخابره نکن

جیب مردم آمریکا را نزنید، دلسوزی برای ما پیشکش!

بایدن: با وجود اختلافات با ایران کاهش تحریم‌ها انسانی است

ترامپ در ادامه گفت: «هیچ مانعی برای دیدار با ایرانی‌ها در راستای حل موضوع تحریم‌ها ندارم. اگر نیازمند کمک هستند توانایی پزشکی برای کمک به آنها را داریم.»

رئیس جمهور آمریکا در همین کنفرانس خبری گفت که روسیه و چین در راستای مقابله با ویروس کرونا کمک‌های پزشکی به آمریکا کرده‌اند و از «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه برای این کمک‌های پزشکی قدردانی کرده است.

وی در بخش دیگری از این کنفرانس خبری مدعی شد که واشنگتن به دنبال تغییر نظام در ایران نیست.

رئیس جمهور آمریکا روز گذشته نیز در کنفرانس خبری خود مدعی شد: «من فکر می‌کنم آنها (ایران) خواستار یک توافق هستند اما نمی دانند واقعا چگونه آغاز کنند. برخی توصیه‌های بد از سوی جان کری، وزیر خارجه سابق به آنها داده می‌شود.»

رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سوالی درباره برداشتن تحریم‌ها علیه ایران در دوره شیوع ویروس کرونا گفت: «تمام کاری که ایرانی‌ها باید انجام دهند این است که با ما تماس بگیرند و درخواست کمک کنند.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    16 2
    اینکه ایرانیها از توی خبیث قاتل حاج قاسم درخواستی کنند، این آرزو را به گور خواهی برد. ضمنا تجهیزات پزشکی را صادر کننده‌ایم خودمان مردک دزد زیر قرارداد زده، مشتریهای ما را تهدید کرده بعد میگه خواهش کنید تا اجازه بدم دارو وارد کنید. دزد بی همه چیز. در صورت چراغ سبز ما، تحریمها را تشدید می‌کنه. خاصیت این حیوانات همینه
  • NZ ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    12 0
    گوساله.
  • هاتف IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    10 0
    چقدر تکبر !!!!! این آرزو را به گور خواهی برد که اگر فکر کنی یک مسلمان از یک آدم فاسق درخواست کمک کند ما این همه جوان مومن و تحصیلکرده و این همه هواخواه انقلاب و رهبری در دنیا داریم که با اشارتی احیانا همه کمبودهای ما را برطرف خواهند کرد از طرق مختلف و نیاز به شما قاتلان از خدا بیخبر نداریم شما اگر بیل زنید بروید در .... خودتان را بیل بزنید که مردمتان در تنگنای فشار گرسنگی و بی خانمانی هستند و به حال خود رها شده اند ..
  • رضوی نژاد یاسوج IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    13 1
    احمق درجه یک منتظر باش باید علف زیر پایت سبز شود !
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    8 1
    خدا رحم کنه باز حسن و جواد آبروی ایران را نبرند و به التماس از شیطان بیفتند.
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    7 1
    مردکه خودش ازروسیه وچین تقاضای کمک کرده حالامیخادبه ماکمک کنه
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    4 0
    جواب ابلهان خاموشیست شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لف لف خورد گه دانه دانه
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 0
    با شیوع کرونا مشخص شد که هیچ تحریمی وجود ندارد و اینها تمامش فریبکاری مفسد طلبان و خوش خدمتی به آمریکا و اسرائیل و منافقین دراین چند سال بوده است،اگر هم تحریم باشیم برخی از کالاها باید گران میشدند،الان به جایی رسیدیم که حتی تولید داخل با کالای وارداتی برابری میکند
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    1 1
    امار مبتلایان به کرونا در امریکا 5 برابر ایرانه البته تا دو ماه دیگه جنگهای داخلی در ایالات متحده امریکا شکل میگیره و هر ایالتی راه خودشو از سایر ایالات جدا میکنه
  • علی افصحی IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    2 5
    بسم اله الرحمن الرحیم.در قرآن عظیم گفت و گویی بین شیطان و کسانی که وعده شیطان را باور داشته اند تصویر شده که واقعا تصویر روشنی است از بازی تحریم و رفع تحریم بین آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و رییس دولت فعلی به همراه دیپلمات های ساده لوح تر از خودش که‌ در فریب خوردگی از امریکا، گفت: تحریم ها بالمره رفع خواهد شد ،الله متعال در سوره ابراهیم آیه ۲۲ می فرماید : و قال الشیطان لما قضی الامر ان الله وعدکم وعد الحق و وعدتکم فاخلفتکم و ما کان لی علیکم من سلطان االا ان دعوتکم فاستجبتم لی فلا تلومونی و لوموا انفسکم...زمانی که پرده ها کنار رفت و دروغ شبطان آشکار شد شیطان می گوید خداوند به شما و عده حق داد ( که به من اعتمماد نکنید) و من به شما وعده دادم و وعده خود را عملی نکردم ( برجام را نقض و باغ سیب و گلابی آن را خشکاندم) من به شما هیچ سلطه ای نداشتم ( تا مجبور به پذیرش دعوت هایم باشید) بلکه صرفا شما را دعوت کردم و شما پذیرفتید اکنون نمی توانید ملامتم کنید بلکه اگر سرزنشی هست برای خودتان است ( می خواستید وعده و دعوتم را نپذیرید) واقعا صدق الله العلی العظیم. چقدر دیپلماسی قرآن به صورت گویا مفسر بازی دولتمردان ما با شیطان بزرگ آمریکاست. ترامپ می‌ گوید درخواست رفع تحریم شود انجام می دهیم ، دولتمردان هی می گویند آی تحریم، تحریم جنایت بشری است ، اگر رفع تحریم شود آماده مذاکره ایم ( به رغم ترور حاج قاسم سلیمانی !؟) نامه به سازمان ملل می دهند باید تحریم ها لغو شود حتی وزیر ارشاد اواره دولت نیز کار خودش را رها کرده و از تحریم سخن می گوید.و در این بازی شیطانی که هر بار تکرار و هربار با تخلف شیطان از وعده اش روبه رو می شوند دولتمردان مرعوب و ساده لوح ما ، باز هم به این بازی کثیف ادامه می دهند.و تنها این رهبر فهیم و بسیار شجاع ماست که یک تنه با خیل سربازان مخلص ولایت در برابر وعده های شیطانی آمریکا ایستاده و همواره فرموده : جنگ نخواهد شد و تحریم ها لغو نخواهد شد.باشد دولت ورییس آن یک بار برای همیشه این ندای الهی رهبر فرهیخته عزیز را بشنود.ان شا الله.
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
      0 0
      بنده خدا مطالب شماخوبه ولی ، کم گوی گزیده گوی چون دُر .
  • رضا IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    3 0
    مگه تحریم به درخواست ایران بوده که حالا رفع تحریم هم به درخواست ایران باشد.
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    0 1
    تو خودت اینقدر حقیر هستی که از کره جنوبی درخواست کمک کردی!
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    0 1
    تو به‌ فکر پرستارهای خودتون باش که کیسه زباله نپوشن .
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    0 1
     تو به‌ فکر پرستارهای خودتون باش که کیسه زباله نپوشن .
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    0 1
     ترامپ احمق تو بهتره به‌ فکر پرستارهای خودتون باشی که کیسه زباله نپوشن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس