رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تمهیدات لازم برای تأمین و ذخیره سازی کالاها و اقلام مورد نیاز مردم تا پایان سال اندیشیده شده است و مردم از این لحاظ هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

به گزارش مشرق، معدن و تجارت، رضا رحمانی اعلام کرد: کالا به اندازه کافی در بازار وجود دارد و برای ماه مبارک رمضان و حتی بعد از آن تا پایان سال برنامه ریزی ها و تدابیر لازم برای تأمین و ذخیره سازی کالاها در انبارهای کشور اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید:

ستاد ملی مقابله با کرونا در پروتکل‌های بهداشتی مراکز عمومی بازنگری می‌کند

به هیچ عنوان نباید اجازه داد کالاهایی گران شود

اجرای قرنطینه چینی در ایران امکان پذیر نبود

وی با بیان اینکه بخشی از این کالاها از محل تولید داخل و بخشی از طریق واردات تأمین شده است، گفت: واردات کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم با تعرفه گروه یک کالایی انجام شده است و کالاها در سریع‌ترین زمان ممکن بارگیری و تخلیه شده اند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر انجام رصد مداوم بازار بیان کرد: رصد و پایش تولید و واردات کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و نحوه توزیع و نظارت بر قیمت‌ها به صورت مداوم انجام می‌شود و گزارشات لازم ارائه خواهد شد.

رحمانی با بیان اینکه در زمینه‌ی تولید اقلام و کالاهای مقابله با کرونا افزایش چشمگیری داشتیم گفت: سلامتی و اطمینان خاطر هموطنان‌مان اولویت اصلی ماست و در این زمینه هم وزارتخانه و هم واحدهای تولیدی به طور شبانه روزی فعال هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 0
    جناب وزیرصمت اجناس ها درانبار تجار. دم باریک پرشده وگوش بفرمان بزرگان دولت میباشند تا گران کرده وبازار کشور را پرکنند شمابهتر میدانید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس