کد خبر 1057523
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

به گزارش مشرق، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی در صفحه توییتر خود برای مقابله با کرونا  خطاب به ایرانیان خارج از کشور نوشت:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    23 1
    جناب وزیر تکه پران اضافه بفرمایید اگر سلبریتی خواستید براتون خوبش را ارسال میکنم!
  • وطن پرست DE ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    38 0
    شما خودت اون بنگاه ها رو بصورت غیر مستقیم حمایت کردی. یادته می گفتی ازادی بیان و چند صدایی!!! تا همین اواخر از شبکه امد نیوز حمایت می کردی.
    • US ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
      1 0
      این جناب وزیر هم فک کرده ما دوتا بحران بهمون خورده همه چی یادمون رفته!! تو جلوی فاحشه خونه ای که اسمش رو گذاشتین سینما و تئاتر رو بگیر نمی خواد نگران بیرون از مرزها باشی. برای مام ادای .... رو در نیار.
  • علی افصحی IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    54 1
    بسم الله الرحمن الرحیم . اگر کارکرد یک وزیر به همین میزان نادانی و عوضی گرفتن باشد این وزیر عقب افتاده شاگرد اول است.اخر این چه مطلب بی ربطی است که این بیکاره برای خراج نشینان ارسال می کند.یعنی چه آن ها از مشاهدات کرونایی بگویند؟! اگر منظور از آن ها کارکنان سفارت ، دانشجویان ، تجار ، خبرنگاران است که این امری تحصیل حاصل می شود چه پیش از دعوت مبهم و چند پهلوی این وزیر خاموش آن ها به وظایف میهنی خود عمل کرده و می کنند.اگرمراد آن ها یی اند که رحل اقامت در کشورهای بیگانه انداخته اند،باشد این هم آرزو ی نامحقق و رویای پریشان است.چه اگر ان ها این کاره بودند که در ینگه دنیا خود را جا نمی دادند. به این آدم بی سواد باید گفت اول مخاطب را بشناس بعد حرف بزن.نامه به مخاطب ناشناس عین جهل مرکب و اسراف در کلام است. الله به این آدم هایی که بی هوا و بی جا حرف می زنند فرمان می دهد : فلیتقواالله و لیقولوا قولا سدیدا.که اول قوانین الهی را رعایت کنند.از جمله قوانین وزیر، وزارت موضوع خودش هست نه پرتاب سخنان بی جا، و بعد خداوند ادامه می دهد حرفی که می زنید حرف قرص و با استحکام باشد نه بی ربط و بی مخاطب.خدایاامثال این ادم ها را به اندازه اشان واقف فرما چه پیامبر فرمود رحم الله امرا علم قدره.شاید وزیر بعد از وزارت نحمیلی اش هوس ینگه دنیا را داشته باشد ما چه می دانیم.
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    2 0
    سلام اقای محترم شما لطف کنید گند جشنواره فیلم فجر1398 را جواب بدید اونور ابی ها بعد از رفع شر ویروس کرونا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس