کد خبر 1057296
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
لوگوی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس برای جذب حامی مالی جدید کار چندان راحتی پیش رو ندارد.

به گزارش مشرق، در چند روز اخیر که فعالیت های باشگاه ها به دلیل شیوع بیماری کرونا کمتر بوده، برخی منابع خبری از  جذب چند اسپانسر جدید از سوی مدیران پرسپولیس خبر دادند؛ درحالی که جذب حامی مالی جدید در باشگاه با توجه به قراردادی که زمان محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل وقت با یک شرکت بسته شده، به راحتی نیست. 

طبق قراردادی که پرسپولیس با کارگزار مالی خود دارد، حتی در صورتی که بتواند با شرکت های دیگر برای حمایت مالی به توافق برسد، درصدی از این قرارداد باید به این شرکت واگذار شود!

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه با همراهی اعضای هیات مدیره پس از در اختیار گرفتن امور، به دلیل شرایط مالی بدی که وجود دارد، در اولین اقدام خود به تامین منابع مالی رو آورده اند.

بیشتر بخوانید:

اعلام آمادگی پرسپولیس برای اجرای قرارداد با آنتورپ

یکی از این روش ها مذاکره با شرکت های مختلف برای جذب آنها است. درصورتی که بتوانند با این شرکت ها برای اسپانسری به توافق برسند، این توافق باید با حضور نماینده کارگزار مالی رسمی شود. 

رسول پناه و اعضای هیات مدیره همچنان به این مذاکرات امیدوار هستند اما با توجه به شرایط اقتصادی در کشور و همچنین تاثیری که کرونا گذاشته، کار مدیران سرخپوش برای جذب حامی مالی راحت نیست.

پرسپولیس علاوه بر تامین هزینه های مالی برای پرداخت امور جاری، باید فکری به حال پرونده هایی که در فیفا دارد، کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس