کد خبر 1057246
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
رضا سراج

تشکر از اینکه هستید؛ پرزیدنت تشکر از اینکه هر روز با گریم و آرایش برای مردم صحبت می‌کنید. تشکر !!! از اینکه در برابر اجرای راهبرد بهداشتی درمانی قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا سماجت می‌کنید.

به گزارش مشرق، رضا سراج کارشناس مسائل راهبردی در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:

در کشورهای مختلف دنیا، قرنیطنه بعد از مرگ چند نفر ناشی از شیوع ویروس کرونا اِعمال شد؟

نرم و الزام قرنطینه در جهان
در چین بعد از مرگ حدودا ۳۰ نفر
در ایتالیا پس از فُوت تقریبا ۸۰۰ نفر
در اسپانیا بعد از مرگ حدودا ۲۰۰ نفر
در کره‌جنوبی بعد از فُوت تقریبا ۱۰ نفر
در سوئیس پس از فُوت قریب به ۲۰ نفر
در فرانسه پس از مرگ حدودا ۱۷۵ نفر
در انگلیس بعد از فُوت تقریبا ۳۳۵ نفر
در ترکیه پس از فُوت حدودا ۱۰۰ نفر
در روسیه بعد از مرگ تقریبا ۱۷ نفر
در آلمان پس از فُوت حدود ۱۵ نفر

در عراق نیز  پس از مرگ تقریبا ۱۰ نفر قرنطینه در این کشور اعمال گردید. با این وجود در ایران و با گذشت ۴۵ روز از شیوع ویروس کرونا و جان باختن بیش از ۲۸۰۰ نفر از هموطنان عزیزمان، سیزده فروردین تنها روزی است که تا حدودی قرار شده قرنطینه اجرا گردد. تشکر از اینکه هستید؛ #پرزیدنت تشکر از اینکه هر روز با گریم و آرایش برای مردم صحبت می‌کنید. تشکر !!! از اینکه در برابر اجرای راهبرد بهداشتی درمانی قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا سماجت می‌کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مهدی IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    34 11
    علاّمه بزرگوار حضرت آقاى شيخ حسن فريد گلپايگانى كه از علماى طراز اول تهران هستند از استاد خود مرحوم آيت اللّه حاج شيخ عبدالكريم يزدى حائرى اعلى اللّه مقامه نقل نمود كه فرمود: اوقاتى كه در سامرا مشغول تحصيل علوم دينى بودم ، وقتى اهالى سامرا به بيمارى وبا و طاعون مبتلا شدند و همه روز عده اى مى مردند. روزى در منزل استادم مرحوم سيد محمد فشاركى اعلى اللّه مقامه جمعى از اهل علم بودند ناگاه مرحوم آقاى ميرزاى محمد تقى شيرازى رحمة اللّه عليه - كه در مقام علمى مانند مرحوم فشاركى بود تشريف آوردند و صحبت از بيمارى وبا شد كه همه در معرض خطر مرگ هستند. مرحوم ميرزا فرمود: اگر من حكمى بكنم آيا لازم است انجام شود يا نه ؟ همه اهل مجلس تصديق نمودند كه بلى . سپس فرمود: من حكم مى كنم كه شيعيان ساكن سامرا از امروز تا ده روز همه مشغول خواندن زيارت عاشورا شوند و ثواب آن را هديه روح شريف نرجس خاتون والده ماجده حضرت حجة بن الحسن عليه السلام نمايند تا اين بلا از آنان دور شود. اهل مجلس اين حكم را به تمام شيعيان رساندند و همه مشغول زيارت عاشورا شدند. از فردا تلف شدن شيعه موقوف شد ولى همه روزه عده اى از سنى ها مى مردند به طورى كه بر همه آشكار گرديد. برخى از سنى ها از آشنايانشان از شيعه پرسيدند سبب اينكه ديگر از شما كسى تلف نمى شود چيست ؟ به آنها گفته بودند زيارت عاشورا. آنها هم مشغول شدند و بلا از آنها هم برطرف گرديد. خواهش می کنم این متن را برای تمام سایت ها و کانال ها ارسال کنید. حتماً فرج آقا امام عصر (عج) از خداوند خواسته شود. دیگر چه اتفاقی باید بیافتد تا از خدا ظهور حضرتش را درخواست کنیم؟
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    46 1
    رئیس جمهور که هیچ کاره بود!! موندم چطور یه آدم هیچ کاره می تونه جلوی کارشناسان و وزارت بهداشت ( وزیر خودش!!! ) و شورای هماهنگی کنترل این بحران با حضور نیروهای مسلح و غیره و غیره بایسته؟!! اگه این دیکتاتوری نیست پس چیه؟!!!!!!!
    • FR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      12 1
      گروگانگیری ست !
  • SE ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    3 30
    برای نویسنده عمیقا متاسفم. ایران شبیه هیچ کشور دیگری نیست و حکومت نه بودجه و نیروی قرنطینه را دارد و نه مردم زیر بار آن می روند. ضمن اینکه کشورهایی مانند کره جنوبی و آلمان و روسیه و ترکیه و ژاپن و.... اساسا قرنطینه را انجام ندادند.
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
      18 1
      هم بودجه و هم نیروی قرنطینه رو داره. کافیه فقط به سپاه و ارتش گفته بشه این کار باید انجام بشه و خلاص بسیج مردمی ایران در مواقع لزوم اگر به کار گرفته بشه در دنیا بی نظیره یاد حرف یکی از دوستای مقیم هلندم افتادم که میگفت یکی از اساتید دانشگاهش بهش گفته اگر ما مثل ایران میتونستیم هر جمعه این همه آدم رو یه جا جمع کنیم مثل نماز جمعه تو ایران یه هلند دیگه درست میکردیم ما نیروی انسانی لازم و توانایی بسیج کردن مردم رو داریم حیف که مدیر درست درمون نداریم.
  • محمد IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    36 0
    جاسوس اینگلیس از خود اینگلیس خطر ناک تره!
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
      0 0
      عجب
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    5 3
    بیخیال. حرص نخور!
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    2 11
    رییس جمهور ایران یه دونست و بهترین روش اایممکن را تا به حال برای ایرانیان فرمان ناپذیر اجرا کرده است....ناشکر نباشیو
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    16 1
    تحمل روحانی از تحمل کرونا سخت تره
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    5 1
    چرا همون اول قم قرنطینه نشد؟
  • FR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    19 1
    فعلا در کشور رئیس جمهور فقط سخنرانی میکند ودستاوردهای مجاهدین سلامت را برای خودش فاکتور میکند رئیس مجلس هم پیام تسلیت میفرستد !
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 6
    تهاجم فرهنگی از سر و روی این متن میریزه .مغز استعماری واژه های انگلیسی برتر نشون دادن بقیه خود تحقیری .اگه به ذهن شما واژه قرنطینه رسیده مطمئن باش اونا زودتر به فکر افتادن اما فک کردن واس مردم که یک عمر فکر میکنن فرهیخته ترین و کهن ترینن بی احترامی به شعورشونه که بزنن تو سرشون بگن بشین خونه چون خودت نفهمی نمیفهمی میگیم نیا بیرون میای!
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    4 1
    علامه لاهیجانی انصاری روزی از مرحوم سید علی قاضی پرسیدند که در مواقع اضطرار و گرفتاری چه در امور دنیوی و یا در امور اخروی و بن بست کارها به چه ذکری مشغول شویم تا گشایش یابد؟ در جواب فرمودند: « پس از ۵ بار صلوات و قرائت آیة الکرسی در دل خود بدون آوردن به زبان بسیار بگو:« اللهم اجعلنی فی درعک الحصینة التی تجعل فیها من تشاء

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس