کد خبر 1056992
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
ستاره های کشتی روسیه

دو ستاره کشتی آزاد و فرنگی روسیه نسبت به شیوع ویروس کرونا در جهان و به تعویق افتادن بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، همانطور که پیش بینی می شد بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان به مدت یکسال به تعویق افتاد. در همین راستا «عبدالرشید سعداله یف» دارنده یک مدال طلای المپیک، ۴ مدال طلا و یکمدال نقره جهان در کشتی آزاد و رومن ولاسوف دارنده ۲ مدال طلای المپیک و ۲ مدال طلا و یک مدال نقره جهان در کشتی فرنگی نسبت به تعویق بازیهای المپیک واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید:

توضیح باخ در مورد تاریخ جدید المپیک

عبدالرشید سعداله یف در این خصوص گفت: هدف ما مشخص است و همین طور باقی خواهد ماند. المپیک به مدت یکسال به تعویق افتاده و این بدان معناست که تحقق اهداف ما به تأخیر افتاده است. زمان آن رسیده  همه ما قوی تر شویم. در حال حاضر نیز فقط باید به بهترین ها امیدوارم باشیم و صبر، تمرین و تفکر کنیم.

رومن ولاسوف ستاره کشتی فرنگی جهان و المپیک هم در این خصوص گفت: بازیهای المپیک به دلیل شرایط قابل فهم و فوق العاده جهان تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد. این بدان معنی است که ما باید بهتر و بیشتر آماده شویم. طبیعتا ما عملکرد بهتری خواهیم داشت و فعلا چاره ای جز صبر و تحمل تا آن زمان نداریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس