آرم سپاه

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن سالروز یوم‌الله ۱۲ فروردین، کوچک‌ترین خطای دشمنان شرور و ماجراجو در هر نقطه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران را آخرین خطای آنان قلمداد کرد.

به گزارش مشرق، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با پاسداشت یوم‌الله 12 فروردین روز جمهوری اسلامی،کوچک‌ترین خطای دشمنان شرور و ماجراجو در هر نقطه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران را آخرین خطای آنان قلمداد و تأکید کرد: پاسخ‌های قاطع و ویرانگر جبهه انقلاب اسلامی باورناپذیر بوده و حتی فرصت ابراز پشیمانی به آنان نخواهد داد.

بیشتر بخوانید:

تأثیرگذاری راهبردی سپاه عامل عصبانیت و تحقیر آمریکا

در بخشی از این بیانیه آمده است: با گذشت 41 سال از پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران در 12 فروردین ماه 1358 با اراده آحاد ایرانیان در همه‌پرسی بی‌نظیر و معنادار دهم و یازدهم فروردین ماه همان سال، به رغم توطئه‌ها و نقشه‌های پلید و شیطانی نظام سلطه و استکبار در مهار، محدودسازی و فروپاشی این انقلاب و نظام مترقی؛ جمهوری اسلام و ملت عظیم‌الشأن ایران بالنده‌تر و پویاتر از چهار دهه گذشته روند تکامل و آرمانی خود به سمت تمدن‌سازی نوین اسلامی را استمرار می‌بخشد، به‌گونه‌ای که هم‌اینک روح، تفکر و گفتمان این معجزه بزرگ، خطوط تماس و نفوذ  ایران اسلامی را حتی فراتر از منطقه راهبردی غرب آسیا، به کابوس سردمداران آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان پلید آن تبدیل کرده است.

این بیانیه می افزاید: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران به عنوان حقایق زنده، مستحکم و الهام‌بخش با تولید گفتمانی مبتنی بر عدالت‌محوری، حق‌طلبی و استکبارستیزی که دامنه نفوذ آن جغرافیای بشریت را تحت تأثیر قرار داده است، جبهه مستکبران به ویژه رژیم دیکتاتور، تروریست و صهیونیست آمریکا را در صحنه تحولات راهبردی جهان به حاشیه برده است و افول قدرت ظاهری آن را نیز پدیدار کرده است.

در ادامه این بیانیه نفوذ پیام معنوی انقلاب بر قلب‌ها و دل‌های جوانان آزاده، نویدبخش آینده روشن و امیدافزا برای رهایی بشریت از سلطه قدرت‌های شیطانی و ضد بشری از جمله نظام فریبکار، حقه‌باز و نیرنگ‌مسلک ایالات متحده آمریکا توصیف و تصریح شده است: خدای بزرگ را شاکریم امروز به مدد مجاهدت‌های سترگ و حماسه‌آفرینی‌های ماندگار و سرنوشت‌ساز فرزندان ملت ایران در منظومه دفاعی کشور به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرهنگ مقاومت در بدنه جهان اسلام نهادینه و با تولید ظرفیت‌ها و قابلیتهای متراکم و متکثر، توسعه عمق راهبردی جمهوری اسلامی محقق و آمادگی‌های همه‌جانبه برای مقابله با تهدیدات دشمنان در حوزه‌های نرم، نیمه‌سخت و سخت ایجاد شده است.

این بیانیه در پایان با تبریک یوم‌الله 12 فروردین ماه به آحاد ملت شریف و انقلابی ایران و دوستداران و علاقمندان جمهوری اسلامی در اقصی نقاط عالم و تعظیم به مقام شامخ شهیدان تاریخ‌ساز میهن اسلامی در دفاع مقدس 41 ساله به ویژه سید و سالار شهدای مقاومت اسلامی سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و تجدید عهد با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و تأکید بر ظرفیت‌سازی و اهتمام ملی برای تحقق شعار و راهبرد اصلی سال 99  "جهش تولید" بویژه از سوی دولت محترم، تصریح  کرده است: به فضل الهی راهبرد ایستادگی و مقاومت فعال و توسعه ظرفیت‌های بازدارندگی و طلایه‌داری پاسداران انقلاب در این راستا بالنده‌تر و مستحکم‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت و کوچک‌ترین خطای دشمنان شرور و ماجراجو علیه جمهوری اسلامی ایران در هر نقطه‌ای، آخرین خطای آنان قلمداد و پاسخ‌های قاطع و ویرانگر جبهه انقلاب اسلامی باورناپذیر و حتی فرصت ابراز پشیمانی را از آنان سلب خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    60 13
    *درود خدا برسپاه عزیز پاسداران *ولی مگرمغز خرخورده باشند دست به کار های احمقانه بزنند چون سیلی محکمی دلاورمردان سپاه درعین الاسد بهشون زدند-ایندفعه دست ازپا خطا کنند به جای یه سیلی صد تا سیلی میخورند تا دیگه تنشون نخاره وفکر باطل ازسرشون بپره ایشاالله
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    34 8
    تکبیر.... الله اکبر.....
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    15 21
    آیا کرونا جزو خطاهای دشمنان علیه ایران نیست ؟ اگر هست کو جوابش
    • IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
      7 6
      ای جلبک مغز کلروفیلی!!!! کرونا رو هروقت عموسام ماهیگیر دو روزه مهار کرد بیا نطق کن! معلومه دیگه ته کشیدی و به پِت پِت افتادی. پِت آمریکا شدن عاقبتش کبد چربه!!!!!!!! خودت تلف میشی.
  • بهنام IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    39 8
    یا علی. من هر روز که از خواب بیدار میشم اول از همه برای نظامی های کشورمون و سربازان سپاه پاسداران و مقاومت دعا می کنم. ما بچه درسخونیم آقا روزی 6-7 ساعت سرمون تو کتابه. ولی سپاه دستور بده ما با کمال میل میاییم این آمریکایی های پوشکی رو با اردنگی از منطقه بیرون کنیم. بدونید که شما پشتیبانان زیادی دارید. یا امیرالمومنین، علی علیه السلام. یا صاحب زمان، به امید پیروزی مقاومت.
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    17 8
    تکبیر.... الله اکبر.....
  • علی خدایی IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    14 4
    خداوند تعالی ان شالله کمک به مقاومت حق میکند همیشه و بر استکبار درس خوبی میدهد
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    13 7
    سلام خدا بر سپاه پاسداران. خداقوت. خسته نباشید.
  • علیرضا طالب آبادی IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    12 4
    ازمدیریت این وبسایت سپاسگذارم.
  • DE ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    6 3
    درود ‌خسته نباشی بی کران بر دلاورمردان سپاه پاسداران که خار چشم دشمنان ایران به خصوص صهیونیست کثیف جهانی هست. مرگ بر امریکا و صهیونیست کثیف جهانی نابودی شما حرومزادگان نزدیک است .
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    9 11
    کوچکترین اقدام بر علیه ایران = بمباران تل آویو و ریاض
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
      14 3
      ترور سردار کوچکترین اشتباه نبود؟
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    1 5
    حشدالشعبی باهرروشی ازجمله پهباد ورسانه به سربازان گرفتارآمریکا امان نامه بدهند وتضمین کنندتاپایان کارازجانشان حفاظت میشود . رابطین ارتش عراق هم میتوانند کتبی وشفاهی امان نامه مردمی حشدالشعبی رابه اطلاع فرماندهان وسربازان آمریکایی برسانند .
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    5 5
    سپاهیان عزیز دعای یک ملت پشت و پناه شماست.درود خدا بر شما مدافعان میهن عزیزمان ایران
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
      4 2
      سلام ما با 8 سال دفاع جانانه خودمان را ساخته و آماده جنگ با شیطان کرده ایم و به وضوح اعلام می کنیم اگر به عتبات عالیات تعرزی شود آخرین جنگ جهانی را از خاورمیانه آغاز خواهیم کرد وای اگر خامنه ای اذن جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد کار آمریکا در منطقه و اسرائیل را فقط با یک یا حسین می سازیم . دلتان به خودفروشان داخلی خوش نباشد که اول از همه خائنین را زیر پای رزمندگانمان سر می بریم تا چشم نخورند انشاالله . العاقل فی اشاره . یا حسین (ع)
  • DE ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    3 3
    سپاه بایستی بر علاوه از نیرو موجود و متنوی که در اختیار دارد از پتنسیالی نیروی نامرهی بیلوژکی نیز نباید غافل باشد! چون بلاهی را که کرونا بر سری دولتی آمریکاآورد ٬ قدرتش حتا از اتم نیز بیشتر است!
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    9 4
    عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی جانم فدای سپاه اسلام به رهبری امام خامنه ای دمتون گرم لحظه لحظه داریم به نابودی آل سعود و آمریکا و اسرائیل نزدیک میشیم باید یه جوری آماده له کردن سپاه شیطان باشیم که در ثانیه اول نابود و در ثانیه دوم به دود تبدیل بشن خیلی دارن جفتک میاندازن در عراق باید خیلی آماده باشیم سفیانی حرومزاده هرزه ( ترامپ ) داره نفسهای آخرش را میکشه و ما باید آماده باشیم برای تیر خلاص به جبهه شیطان که مثلا زندانی های داعشی از دستشون فرار کردن دیگه اینا مغزشون با گه هیچ فرقی نداره که دیگه گوسفندان مراتطع ایران هم میدونن که اینا داعشی ها را خودشون فراری دادن برای اینکه میخوان یه گهی بخورن تو عراق ما از چهار طرف باید موشکهامون آماده شلیک هزاران تایی باشه که تا خریت کردن کارشون را در منطقه تمام کنیم و آل سعود حرومزاده را نابود کنیم و منطقه را آماده ظهور امام زمان کنیم به رهبری امام خامنه ای تا پرچم اسلام جهانی را بدن به دست امام زمان انشاالله و برین برای نجات بشریت و قانون اصلی کره زمین و بهترین زندگی و عدالت برای مردم کره زمین یعنی اسلام ناب محمدی
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    15 3
    ضربه خفیف مغزی در انتظار هزاران تروریست آمریکایی
  • IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    2 2
    خداقدر شمارامیداند که اینگونه جان باارزش وآرامش خود وخانواده تان را کف دست گرفته اید تا جان وناموس من وامثال من در امان باشد که مبادا شیطان صفتان به ما و آرامشمان لطمه ای وارد کند جان من هم به فدای تک تک شما یاران و سربازان آقاجانمان مهدی عج
  • JP ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 3
    باید بسیج جای فرهنگسراها را بگیرد، اقشار و جذب کنید، هرکسی کارکرد مثبت خودش را دارد، به افکار بلند شهید سلیمانی که راهگشاست مراجعه کنید... ما چوب ظاهربینی را می خوریم...یقه ی بسته و عمامه دلیل نمی شه..دیگه ازین واضح تر ؟؟؟؟
  • IR ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    1 3
    جانم فدای سربازان وطنم. جانم فدای پاسداران و مدافعان حیدری حریم اهل بیت از ایران تا لبنان ویمن وعراق...
  • مجتبی IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 1
    در هندسه ی آینده ی جهان استکبار جهانی عبارت است از چین!!!!!!!! کتاب معمای چین اثر آقای باقی گویای این مهم هست....
  • رضا IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 3
    اگر حشد و مقاومت عراقی به سلاح های نقطه زن دست بيابند در آن صورت تروريست های امريکايی با توجه به استقرار پدافند به قول خودشان پيشرفته سر بزنگاه فيتيله پيچ خواهند شد.به ياری حق
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 2
    آمریکا فکر کرده شیعیان عراق تنها هستند؟
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    3 1
    ببخشید دوستان گرامی؛ قبلا همین حرف رو میزدیم ولی وقتی جنایت علیه مردم ما انجام داد و سردار تراض انقلاب رو ترور کرد، پاسخ درخور ندادیم! حالا انتظار دارین حساب ببرن؟!؟!؟!!! چه خون دلی خوردم....
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    3 1
    چرا پاتریوت نصب کردن مگه امریکا تهدید موشک و یا هواپیما توسط حشد الشعبی حس میکند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس