احسان علیخانی نمایه

احسان علیخانی تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی عصر جدید نسبت به صدرنشینی این برنامه در فهرست پربیننده‌ترین برنامه‌های صداوسیما واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، پس از اینکه مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما در رشته توییت‌هایی از پیشی گرفتن عصر جدید از برنامه دورهمی در فهرست پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون خبر داد، احسان علیخانی تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی عصر جدید واکنشی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

بر اساس این پست علیخانی رکورد پر بیننده‌ترین برنامه نوروزی توسط عصر جدید برای دومین بار را بازنشر داده و از مردم برای این صدرنشینی تشکر کرد.

او عصر جدید را متعلق به همه ایرانیان دانسته و صاحبان اصلی آن را بینندگان پیگیر و سختگیر این برنامه معرفی کرد؛ علیخانی به مهران مدیری و تیم برنامه دورهمی به عنوان رقیبی محبوب در میان بینندگان تبریک گفت و هدف هر دو برنامه را رضایت و شادی مردم ایران عنوان کرد.

در ادامه متن و پست منتشر شده توسط احسان علیخانی را مشاهده می‌کنید:

" رکورد پارسال تکرار شد

عصرجدید، صدرنشین برنامه‌های پربیننده تلویزیون در نوروز ۱۳۹۹

اول، شکرگزار خدا هستیم و بعد، ممنون شما یاران و همراهان مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران. در نوروز ۱۳۹۸، پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی شدیم و به لطف شما، این رکورد در نوروز امسال هم تکرار شد و عصرجدید، با ۶۷درصد بیننده، محبوب‌ترین برنامه نوروزی سیما، لقب گرفت.

محمدحسین رنجبران، مدیر کل روابط عمومی صداوسیما، این خبر و آمار را به نقل از مرکز تحقیقات رسانه ملی اعلام کردند و دیگر آمار شایان توجه، رضایت "در حدِ زیاد" بینندگان برنامه بوده با ۸۵/۵ درصد!

عصرجدید متعلق به همه ایرانیان است و صاحبان اصلی آن، اول شما بیننده‌های مشتاق و باصفا و پیگیر و اتفاقا سختگیر هستید که ما را در ارائه برنامه‌ای شایسته، مصمم‌تر می‌کنید و بعد هم استعدادهای ناب کشورمان، که با خلق اجراهایی بی‌نظیر و نمایش مهارت‌ها و توانایی‌هایشان، عصرجدید را به صحنه‌ای برای اثبات داشته‌هایمان، بدل می‌کنند.

امیدواریم که لایق مهر و محبت بی‌نهایت‌تان باشیم؛ و در پایان حتما باید به مهران مدیری عزیز و تیم کاربلد و هنرمند "دورهمی" به عنوان رقیبی شریف و البته محبوب در میان بینندگان نوروزی تلویزیون، خداقوت و تبریک بگوییم. پایانِ همه آمارها و نتیجه همه نظرسنجی‌ها و رقابت‌ها، هدفی جز رضایت و شادی هموطنان و تماشاگران برنامه‌های تلویزیونی نیست "

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    23 0
    احسنت. تبریک زیبا و بدون حب و بغضی نوشتی. به هر حال تفاوت ماهیت دو برنامه هم نقش داره. مدیری باهوش و کار بلده و واقعا میدونه چطور بازی کلامی داشته باشه. علیخانی هم این سالها قابلیت و توامندیش رو اثبات کرده. موید باشید.
  • کوروش IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    16 0
    اون صحبت( آقا بشیر که گفتش همه به خاطر هم وایسیم و احسان علیخانی و امین حیایی شوخی کردند کسی نشینه،خخخ ) از دیشب تا حالا دارم کییییییف میکنم ،بخصوص بعد از مزخرفاتی که یه سری غیرایرانی (واقعا ارتش مجازی دارند!!!) راجع به همخون ها و هم تباران افغانی و پاکستانیمون زدند ،واقعا دارم حال میکنم و شکرخدا و ایولا.خداحافظ همه.
  • احمد RU ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    1 36
    میگن لنگه کفش در بیابان نعمت است وقتی صدا و سیما انحصاری باشه و برنامه های جذابی ندارد و مردم مجبورند آنها را نگاه کنند یا پایتخت یا عصر جدید در صدر قرار میگیرند آنهایی هم که از برنامه های تکراری حالشان بهم میخورد به ماهواره روی می‌آورند صدا و سیما وسینما باید خصوصی و تحت نظارت باشد تا امثال فردوسی پور ومدیری و‌‌‌...پول پارو نکند
    • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
      12 0
      یک برنامه ماهواره ای فارسی زبان جذاب تر از این دو برنامه رو نام ببرید لطفا؟
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
      36 0
      چقدر حرفهای افرادی مثل تو بعد از یه مدت بیات و خسته کننده میشه.
    • IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
      15 0
      تو و امثل تو بفرمایید از همون محصولات ترکیه استفاده کنید که هم دستاورد غذایی برجام برای امثال تو هست و هم منتظر اخبار خیانت های امثال تو در خانواده هایتان به عنوان نتیجه دیدن سریال های ترکیه ای هستیم.
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 0
    کلی پول خرجش کردن و سایر برنامه ها یک دهم این برنامه بودجه ندارن انوقت اگه نتونه مخاطب جذب کنه باید گل بگیری
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    0 0
    البته بدون تماشاچی حال نمیده.
  • نیلو ابراهیمی IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 0
    احسان عاشقتم
  • نیلوعلیخانی IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 0
    چه خوب خیلی خوشحال شدم امیدوارم سال هایی سال ادامه پیداکنه برنامتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس