تحلیلگر گاردین| شعار «اول آمریکای ترامپ» محقق شد اما در آمار ابتلا به کرونا!

یک تحلیلگر روزنامه گاردین به طعنه می‌نویسد آمریکای ترامپ با ثبت بیشترین آمار ابتلا به کرونا نشان داده که ترامپ آمریکا را دوباره چنان بزرگ ساخته (شعار انتخاباتی ترامپ) که کسی تصورش را هم نمی‌کرد!

به گزارش مشرق،  «ریچارد ولف»، تحلیل‌گر روزنامه انگلیسی گاردین در یادداشتی در این روزنامه ضمن اشاره به برخی از سخنان پیشین «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از سیاست‌های وی در مواجهه با شیوع بیماری کرونا انتقاد کرد.

وی در ابتدای یادداشت خود به این سخنان رئیس‌جمهور آمریکا اشاره کرده است: «از امروز به بعد، دیدگاهی جدید سرزمین ما را اداره می‌کند. از این لحظه به بعد، اول آمریکا.... من با تک‌تک نفس‌هایم برای شما مبارزه خواهم کرد و هرگز شما را تنها نخواهم گذاشت. آمریکا دوباره شروع به بردن می‌کند که تاکنون سابقه نداشته است.»

بیشتر بخوانید:

نویسنده گاردین سپس به طعنه می‌نویسد: «و به این ترتیب آمریکا اکنون به‌گونه‌ای برنده می‌شود که پیش از این نشده است. در میان کشورها اول شده است.»

در ادامه یادداشت آمده است: اخباری که نشان می‌دهد آمریکا آمریکای دونالد ترامپ در موارد ابتلا به ویروس کرونا در جهان اول است نباید کسی را خوشحال کند. این واقعیت که آمریکا در همان روزی این برهه شوم را پشت سر گذاشت که در ثبت مواردی بیکاری رکورد زد – ثبت 3.3 میلیون در یک هفته – نشان می‌دهد که این ریاست جمهوری تا چه اندازه فوق‌العاده است.  

به‌نوشته ولف، ترامپ بزرگترین شکست در رهبری آمریکا را در یادها نمایندگی می‌کند. او آمریکا را دوباره چنان بزرگ ساخته (شعار انتخاباتی ترامپ) که کسی تصورش را هم نمی‌کرد!

این تحلیلگر گاردین در بخش دیگری افزود: اما ترامپ چگونه از این تاریخ بدنام یاد کرد؟ البته با ستایش خودش. اگر او در زمان حمله [ژاپن] به پرل هاربر [در جنگ دوم جهانی] رئیس‌جمهور بود ادعا می‌کرد که بمباران پرل هاربر تایید می‌کند که او بزرگترین ناوگان را در جهان ساخته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس