کد خبر 1056532
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
سعادتمند

رئیس فدراسیون اسکیت در اقدامی عجیب به مدیرعامل احتمالی آینده باشگاه استقلال تبریک گفت!

به گزارش مشرق، شرایط مدیریتی باشگاه استقلال مبهم و بغرنج است و خلیل زاده، رئیس هیات مدیره این باشگاه از سمت خود استعفا کرد. همچنین عبدالرضا موسوی که سرمربی تیم استقلال و خلیل زاده از وی برای کمک به این باشگاه خواستار بازگشتش شدند اعلام کرده در این شرایط تمایلی به همکاری با مجموعه باشگاه استقلال ندارد.

در حالیکه وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال مبهم و نامشخص است، امروز شایعه مدیرعاملی احمد سعادتمند در این باشگاه مطرح شد. شایعه ای که البته از سوی وزارت ورزش و جوانان به طور رسمی اعلام نشده اما در محافل خبری کاملا رسانه ای شده که سعادتمند که به تازگی برای حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال از وزیر ورزش و جوانان حکم گرفته، به عنوان مدیرعامل جدید استقلال انتخاب شده است.

بعد از مطرح شدن این شایعه، در اقدامی عجیب بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت به پیشواز مدیرعاملی سعادتمند رفته و در پیام تبریکی که روی کانال رسمی این فدراسیون منتشر شده، مدیرعاملی سعادتمند در استقلال را تبریک گفته است!

بیشتر بخوانید:

اوضاع آشفته استقلال و سکوت وزارت ورزش

در پیام رییس فدراسیون اسکیت خطاب به سعادتمند آمده است:                           
برادر ارجمند جناب آقای دکتر احمد سعادتمند
با سلام؛ خبر مسرت بخش انتخاب حضرتعالی توسط هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال بعنوان مدیرعامل این باشگاه، نشان از لیاقت و شایستگی جنابعالی را دارد. شما که از مدیران شایسته نظام و ورزش کشور عزیزمان ایران هستید و یقین دارم که همچون گذشته در این جایگاه خطیر موفق و منشا خیر و برکت برای ورزش کشور ، بخصوص باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال خواهید شد،  توفیق، عزت و سربلندی شما را از درگاه یگانه عالم خواهانم.
ارادتمند شما
بهمن محمدرضایی؛ رئیس فدراسیون اسکیت ایران  و نایب رییس فدراسیون اسکیت آسیا

این پیام در حالی منتشر شده که هنوز وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال مشخص نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس