کد خبر 1056505
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
بارش باران و آبگرفتگی معابر بندرعباس

رئیس اداره مدیریت بحران استانداری تهران گفت: بارش‌های خوب امروز در استان تهران خسارتی نداشت.

به گزارش مشرق، منصور درجاتی رئیس اداره مدیریت بحران استانداری تهران در خصوص خسارات بارش‌های امروز اظهار داشت: خوشبختانه علی‌رغم بارش‌های خوبی که امروز در سطح استان داشتیم خساراتی را از این بارش‌ها متحمل نشدیم و فقط در بعضی نقاط آب گرفتگی‌های سطحی روی داد که هیچ‌کدام منجر به گرفتگی و انسداد مسیر نشد.

بیشتر بخوانید:

ممنوعیت خروج خودروهای پلاک تهران از مبادی شرق استان

وی ادامه داد: امروز هم آماده باشی در خصوص تشدید سامانه بارشی روزهای آتی به دستگاه‌های استان دادیم تا درصورت نیاز و بارندگی‌های شدید دستگاه‌های مربوطه از آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی برخوردار باشند.

رئیس اداره مدیریت بحران استانداری تهران در خصوص کنترل ورودی‌های استان تهران نیز گفت: در هشت نقطه از مبادی ورودی استان از بامداد جمعه ایستگاه‌های خود را مستقر کرده‌ایم تا در این محل‌ها پایش، کنترل و ممنوعیت سفر غیرضروری به مسافران اعلام شود.

درجاتی در پایان درخصوص افرادی که در تهران شاغل هستند ولی در خارج از تهران سکونت دارند نیز خاطرنشان کرد: فعلا دستگاه‌ها و هر اداره به طور جداگانه با استانداری برای دریافت جواز تردد مکاتبه می‌کند و با فعال شدن سامانه تعبیه شده شهرداری تهران، صدور این جوازها در آن صورت خواهد گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 0
    مگه بارش بد هم داریم؟؟؟؟این حرف که بارون بدیه از لحاظ شرع حرف صحیحی نیست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس