کد خبر 1056479
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
زالی

زالی با تاکید بر افزایش سطح مداخلات و ایجاد بسته مدیریتی یکپارچه گفت: با سطح همکاری های فعلی بیماری کرونا مهار نمی‌شود.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی فرمانده مدیریت ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران در اخبار شبکه پنج اظهار کرد: یکی از نگرانی‌های ما این است که متاسفانه برخی از مردم به توصیه‌های بهداشتی توجه نکرده و بیماری کرونا را جدی نگرفته اند که این موضوع را در رفتار مردم و ترددهای آن‌ها در سطح شهر مشاهده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

زالی: کاهش شیوع کرونا بستگی به حجم مداخلات ما دارد

او ادامه داد: برای اتمام شیوع بیماری کرونا مردم باید همکاری و همگامی بیشتری با ما داشته باشند، اما متاسفانه برخی این موضوع را اصلاً جدی نگرفته اند؛ معتقدم که باید مداخلات جدی‌تر و قاطع‌تر انجام شود تا میزان اثر بخشی آن افزایش پیدا کند.

 فرمانده مدیریت ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به لزوم ایجاد بسته مدیریتی یکپارچه گفت: بسته مدیریتی باید قوی‌تر از گذشته اعمال شود، نمی‌شود در برخی از مداخلات بسته مدیریتی قوی و در بخش‌های دیگر کم رنگ و کم اثر باشد.

زالی با اشاره به اینکه متاسفانه مردم مسئله کرونا را جدی نگرفته‌اند، بیان کرد: نمی‌توان با تعارف و توصیه کارها را پیش برد؛ موضوع جدی بحث سلامتی شهروندان است که با برخی رفتارها سلامتی آن‌ها در معرض خطر جدی قرار دارد.

او گفت: باید سطح مداخلات افزایش پیدا کند؛ با این سطح همکاری قطعاً موضوع کرونا پایان نمی‌یابد و شاهد استمرار بیماری کرونا هستیم.

 فرمانده مدیریت ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران بیان کرد: رفتار بازدارنده باید تغییر پیدا کند و با همکاری مردم و با رعایت یک الگوی پیوسته و کار آزما موضوع بیماری کرونا فیصله می‌یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    3 0
    وقتی شرکتهای خصوصی باز باشند بانکها باز باشند و سازمان بورس باز باشه فقط دو هفته همه چی تعطیل بخدا تو خونه همه به اندازه دوهفته همه چی هست یک عده هم در اطلاعات دولت وجود دارد که دولت می تواند به آنها برای دو هفته آدو قه بدهد
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    2 0
    کجا تا حالا مردم با دستورات حکومت همکاری کرده‌اند که اینجا دومیش باشه، خودتان را مسخره کرده‌اید؟!!!
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 0
    هر وقت تهرانیهای ته کوچه ما رفتن این بلا هم دور میشه موندم چی میخورن!!! بیرون برن که تو ایست بازرسی میگن دور بزنید و برگردید ! سازگاری و زیستی که اینا دارند از زندگی تو شرایط سخت هم خیلی خفن تره!
  • CA ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 0
    بنظرمن هدف گذاری بایستی بگونه ای باشه که اگر همکاری صفر درصد هم باشه طبق یک برنامه مشخص پیش برده بشه. یعنی همکاری اجباری انجام بشه نه داوطلبانه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس