کد خبر 1056451
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
آنتونی فائوچی

مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا هشدار داد که امکان دارد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به میلیون‌ها نفر برسند و مرگ ناشی از این ویروس نیز به ۲۰۰ هزار نفر افزایش یابد.

به گزارش مشرق، «آنتونی فائوچی» مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا که طی روزهای اخیر همراه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس‌های خبری روزانه درباره شیوع ویروس کرونا حضور داشت هشدار داد که ممکن است میلیون‌ها شهروند آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا شوند.

بیشتر بخوانید:

سندرز: مرگ آمریکایی‌ها به دلیل نداشتن هزینه بیمارستان رسوایی است

این مقام آمریکایی همچنین هشدار داد که این امکان وجود دارد که بین ۱۰۰ هزار تا ۲۰۰ هزار آمریکایی مبتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست بدهند.


مدیر موسسه ملی بیماری‌های عفونی آمریکا در کنفرانس خبری روزانه ترامپ

وی در پیامی توئیتری نوشت: «امروز (مردم آمریکا) در حال مرگ هستند و با وجود آنکه می‌دانند بیمار هستند اما به دلیل نداشتن استطاعت پرداخت هزینه‌ها، به بیمارسنان نمی‌روند.»پیشتر نیز «برنی سندرز» سناتور ایالت «ورمونت» و از نامزدهای دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در پیامی در توئیتر به مرگ مردم این کشور به دلیل نداشتن هزینه بیمارستان‌ها اشاره کرد. 

این سناتور ایالت ورمونت در ادامه نوشت: «این یک رسوایی بین‌المللی است. ما باید مراقبت درمانی را به یک حق تبدیل کنیم.»

بر اساس آخرین آمار، مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به نزدیک ۱۲۴ هزار نفر رسیده  و قربانیان این ویروس در این کشور به ۲۲۲۹ نفر افزایش یافته‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    1 0
    آه این ملت
  • IR ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 0
    مسکو را هم قرنطینه کردند. احتمالا شیوع ویروس، هزاران نفر را درگیر میکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس