کد خبر 1056318
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
استقلال و ذوب آهن

نامه سرگشاده رئیس داغدار هیات مدیره استقلال برای بازگرداندن عضو مستعفی و سرمایه دار معادلات تغییرات مدیریتی در این باشگاه را تغییر داد.

به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه در روزهایی که داغدار از دست دادن همسر خود همین طور درگیری بهبودی از کروناویروس بود با ارسال نامه ای بلندبالا برای عبدالرضا موسوی عضو مستعفی هیات مدیره از او خواست همچنان به حضورش در استقلال  این روزهای بحرانی ادامه بدهد.

بیشتر بخوانید:

درخواست خلیل‌زاده برای بازگشت موسوی

این نامه در شرایطی نوشته و منتشر شد که بسیاری بازگشت عبدالرضا موسوی مالک یکی از ایرلاین های بزرگ ایران بعد از اتفاقات اواخر اسفندماه 98 را کمی دور از انتظار می دانستند اما گویا درخواست رسمی رئیس هیات مدیره به عنوان یکی از مخالفان سرسخت او کار را به شکل و گونه دیگری پیش برد تا معادلات هیات مدیره استقلال روندی غیرقابل پیش بینی به خود بگیرد.


در حالی که از احمد سعادتمند عضو جدید هیات مدیره به عنوان جدی ترین گزینه مدیرعاملی استقلال نام برده می شود قرار است اولین نشست رسمی هیات مدیره استقلال روز هفدهم فروردین ماه به صورت ویدئوکنفراس و غیرحضوری با چهار عضو فعلی برگزار شود، جلسه ای که تلاش ها برای معرفی عضو پنجم آن و تکمیل این هیات مدیره به اوج خود رسیده است.


در خصوص عضو پنجم طی یکی دو هفته گذشته گمانه زنی های زیادی صورت گرفته اما آخرین اخبار از این موضوع حکایت دارد که عضو پنجم هیات مدیره جدید استقلال نه چهره سیاسی است نه چهره ورزشی بلکه به احتمال فراوان مدیری اقتصادی و مالک گروهی از شرکت های تولیدی و غذایی خواهد بود که با حضورش بتواند از نظر اقتصادی و مالی نیز به پیشبرد راهکارهای نجات باشگاه از بحران های مالی فعلی کمک های شایانی کند.


در حال حاضر اسماعیل خلیل زاده به عنوان رئیس هیات مدیره در کنار حجت نظری عضو شورای شهر تهران، احمد سعادتمند و عبدالرضا موسوی چهار عضو هیات مدیره استقلال را تشکیل می دهند و در اولین نشست در روز 17 فروردین ماه آخرین عضو نیز رسما معرفی و مدیرعامل هم منصوب خواهد شد تا استقلال بعد از ماه ها بلاتکلیفی مدیریتی سر و شکل بهتری برای عبور از کرونای مالی پیش رو در یکی دو ماه ابتدای سال داشته باشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس