کد خبر 1056180
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
بازگشت زندگی در ووهان

ورود مسافران به شهر ووهان چین که از دو ماه پیش به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در حالت قرنطینه کامل قرار گرفته بود، آزاد شد.

به گزارش مشرق به نقل از شینهوا، شهر ووهان در استان هوبئی چین امروز شنبه ۲۸ مارس (۹ فروردین) پس از ۲ ماه از قرنطینه کامل خارج شد.

بیشتر بخوانید:

لغو قرنطینه در «ووهان» چین آغاز شد +عکس

مقامات چینی اعلام کرده‌اند که ورود به شهر ووهان برای مسافران آزاد است، اما افرادی که می‌خواهند از این شهر خارج شوند باید دست‌کم تا ۸ آوریل (۲۰ فروردین) منتظر بمانند.

شهر ۱۱ میلیون نفری ووهان که از آن به عنوان مبدأ شیوع ویروس کرونا نام برده می‌شود، از دو ماه پیش در حالت قرنطینه قرار گرفت و با تلاش‌های پزشکان و کارکنان بخش بهداشت و درمان چین سرانجام هفته گذشته اعلام شد که وضعیت در این شهر به حالت پایدار بازگشته است.

در دوران شیوع ویروس کرونا در شهر ووهان، بیش از ۵۰ هزار نفر از ساکنان این شهر به این ویروس (بیماری کووید-۱۹) مبتلا شدند و بیش از ۳۱۰۰ نفر از آنها جان خود را از دست دادند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    6 4
    چین دارد دروغ می گوید. بیماری ابدا تمام نشده. منتهی به دلیل هزینه های زیاد دولتهای چین و کره جنوبی و ژاپن و سنگاپور و... راه حل جدیدی پیدا کرده اند. وانمود کردن به اینکه کرونا تمام شده و با چراغ خاموش سیاست ایمنی گله ای را دنبال می کنند. به این ترتیب اگر هم کسی مرد می گویند بیماری دیگری داشته. ضمن اینکه به دلیل تقویت دستگاه ایمنی بدن مردن و و از آن مهمتر کاهش استرس خود به خود بیماری و تلفات بشدت کاهش می یابد.
    • IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
      2 4
      تو خوبی...
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      7 0
      عبارت "تو خوبی .." یعنی از دادن جواب منطقی عاجز هستم. آره. من خیلی خوبم که عقلم را مثل تو تحویل رسانه ها نداده ام.
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    4 1
    ما هم اگه از روزهای اول شهرهای آلوده رو قرنطینه کرده بودیم الان وضعیت این نبود.جمعیت ما ۵ درصد اوناست اما تا امروز ۵٠ درصد اونا بیمار و خیلی بیشتر کشته داشتیم.هنوز هم ادارات رو تعطیل نمیکنن تا تلفات بیشتر و بیشتر بشه
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      6 1
      ایتالیا این زحمت را کشید و شهر میلان را قرنطینه کرد. هیچ فایده ای نداشت. چون از زمان حضور افراد ناقل تا بروز آثار بیماری دو هفته طول می کشد و در این مدت به کل کشور می رسد.
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    5 0
    کثافتهاکل دنیا را الوده کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس