کد خبر 1056176
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸
ستین

کیکه ستین سرمربی بارسلونا دلتنگ فوتبال و کار با شاگردانش است.

به گزارش مشرق، فوتبال در اروپا به دلیل شیوع گسترده کرونا موقتا به حالت تعلیق در آمده و مشخص نیست که از چه زمانی شاهد شروع مجدد رقابت های فوتبال خواهیم بود.

اسپانیا که پس از ایتالیا دومین کشور با بیشترین مبتلا در اروپا محسوب می شود نیز در قرنطینه کامل قرار دارد و تمام رقابت های ورزشی در آن تعطیل است.

کیکه ستین سرمربی بارسلونا در مصاحبه با بارسا تی وی و در مورد روزهای قرنطینه گفت:« واقعا دلتنگ زمین چمن و فوتبال هستم. دوست دارم این وضعیت هر چه سریع تر تمام شود تا بار دیگر کار با بازیکنانم را از سر بگیرم و حس واقعی فوتبال و آدرنالین خالص پیش از شروع بازی ها را تجربه کنم.

من معمولا عادت به ماندن در خانه ندارم ولی در وضعیت فعلی بهترین راه ماندن در خانه است و به همه توصیه می کنم که قرنطینه را رعایت کنند.»

ستین ادامه داد:« در قرنطینه کار زیادی نمی توان انجام داد. عادت به دیدن فیلم و سریال ندارم ولی فرصت خوبی برای تماشای بازی تاج و تخت پیدا کرده ام. اغلب کتاب می خوانم و البته آشپزی هم می کنم. من استاد درست کردن املت سیب زمینی هستم.

در این روزها به طور مرتب با بازیکنانم و نیز رئیس باشگاه(بارتومئو) در تماس هستم و شرایط را زیر نظر داریم. خوشبینم که با رعایت موارد بهداشتی هر چه زودتر این ویروس ریشه کن شود.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس