کد خبر 1056164
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
سوارز

لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا معتقد است که برای مردم، اینکه بتوانند بدون ترس از منزل خارج شوند، مهمترین مساله ممکن محسوب می شود.

به گزارش مشرق، لوئیس سوارز این روزها در بارسلونا دوران پس از مصدومیتش را سپری می کند. ستاره ای که فصل را از دست داده بود ولی به لطف تعویق رقابت ها حالا شانس این را دارد که پس از شروع مجدد لالیگا بتواند به ترکیب بارسا اضافه شود.

ستاره اروگوئه ای هفته گذشته 500 سبد غذایی و دیگر موارد مورد نیاز را برای مردم فقیر منطقه کاساوایه ارسال کرد و قصد دارد اینگونه کمک ها را برای دیگر مناطق محروم اروگوئه انجام دهد و به همین دلیل با دولت کشورش در تماس است تا بتواند تا جای ممکن در روزهای بحران کرونا، یاری گر مردم کشورش باشد.

سوارز معتقد است که الان و در شرایط فعلی فوتبال برای هیچکس مهم نیست. او به رادیو رفری گفت:« الان کسی دوست ندارد فوتبال تماشا کند. مردم می خواهند بدون ترس از خانه خارج شوند و زندگی عادی خود را از سر بگیرند.

به شخصه اصلا به بازگشت به اروگوئه فکر نکرده ام چرا که ماندن در خانه ام در بارسلونا بهترین کار ممکن است. همه باید در خانه بمانند و الان وقت سفر کردن نیست. اگر به کمک من نیاز باشد، باعث افتخارم است که از همینجا هماهنگی های لازم را انجام دهم. مرتب با خانواده و دوستانم در تماس هستم و از هیچ کمکی دریغ نمی کنم. فعلا در خانه هستم و به همراه همسر و فرزندانم روزها را سپری می کنیم تا شرایط به حالت عادی برگردد.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس